• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

En op wie stemmen jullie 9 Juni

@Rens_Corsa, jij maakt in 't begin helemaal niet duidelijk WAT je aan die partij goed vind.

Dat laat je gissen.

Als ik hier op 't forum iets leest over gestolen auto's etc. is

het commentaar altijd die buitenlanders, oost europeanen etc.

Ben allang blij dat die ..........lijer die Pim omlegde niet buitenlands was, of die idiote K..kerWout uit Dord, had wel willen zien als dat een bradda, mocro of swa was wat er hier voor commentaar was gekomen.

Dat is mijn punt, er is teveel verborgen racisme of discriminatie in Nederland en dat voel je denk ik alleen als je ook niet blank bent.

Ik kom op dit forum om te lachen of tips en gelijk gestemde petrol heads te vinden, niet om de alledaagse ..... te vinden.

Was ook ff vergeten dat dit ECHT onder SLAP GEOUWEHOER valt:P

heb gezegd dat ik belastigingverlagingen, hogere straffen, harder optreden van de politie, gevangenisstraffen voor dierenbeulen, en betere zorg voor oudere een goed ding van wilders vind...

heb ook gezegd dat ik het met een aantal dingen niet eens ben

ook staat er ---> of wilders het voor elkaar gaat krijgen zien we tegen die tijd wil

en wat je zegt, snap ik ---> Dat is mijn punt, er is teveel verborgen racisme of discriminatie in Nederland en dat voel je denk ik alleen als je ook niet blank bent.

Maar het wil niet zeggen dat iedereen zo is!!!

ennu, laten we het leuk houden op dit forum :thumbup

Ja is lekker hoor.

Ik ben een turk en kom uit Utrecht.

Werk keihard voor mijn centen om een eerlijk broodje te verdienen voor de familie

Leuk die generalisatie over Turken uit Maastricht. Ik vraag me af wat ik fout gedaan heb hier vanuit Utrecht. Ik weet zeker dat ik er niet bij betrokken ben geweest.

MVG

Ali

inderdaad generalisering..

en dat komt omdat veel Turkse of Marokkaanse mensen zich met criminele werk bezig houden en zich hiermee in de picture werken..

en dan komt de generaliserende Nederlander die ze dan allemaal over een kam scheert..

we hebben ook mensen werken met internationale roots, welke keihard werken, (zelfs een antiliaanse vrachtwagen chauffeur bij ons in dienst).

willem

Eerlijke loon belasting (weinig verdienen lage belasting. In Finland 9%)

Kinderbijslag voor maar één kind woonachtig in Nederland.

Baan weigeren/ verprutsen omdat het "te min is" korten op uitkering.

Flink bezuinigen op hulp in het buitenland

Meer in de zorg/onderwijs steken (niet betere lonen, maar meer leraren kleinere klassen en een betere efficiëntie in de zorg)

Probleem jongeren het leger in en breken en een opleiding geven (geen lekker loontje).

Boetes naar hoogte van het loon/inkomsten van dat persoon.

Files: Tsja.... Meer snelwegen zorgen weer voor knelling in de steden. Misschien daar de verkeerslichten beter afstellen. Ook misschien de reiskosten afschaffen zodat mensen gestimuleerd worden om dichtbij het werk te gaan wonen. Ook is de techniek denk ik wel zover dat thuiswerk meer mogelijk is.

origineel gepost door champo

Meer in de zorg/onderwijs steken (niet betere lonen, maar meer leraren kleinere klassen en een betere efficiëntie in de zorg)

Probleem jongeren het leger in en breken en een opleiding geven (geen lekker loontje).

Files: Tsja.... Meer snelwegen zorgen weer voor knelling in de steden. Misschien daar de verkeerslichten beter afstellen. Ook misschien de reiskosten afschaffen zodat mensen gestimuleerd worden om dichtbij het werk te gaan wonen. Ook is de techniek denk ik wel zover dat thuiswerk meer mogelijk is.

Dat van die boetes is onzin. Waarom zou iemand die meer verdient meer moeten betalen bij een rood stoplicht dan iemand die minder betaalt? Het gaat toch over het aantal overtredingen en niet over hoeveel iemand verdient? Beetje meten met 2 maten op die manier.

Ik bedoel iedereen weet hoe duur het is als je door rood heen rijdt bij wijze van spreken en des te minder je verdient, des te meer je moet letten op dat soort zaken. En als je dan rijk bent, ja dan kun je vaker te hard rijden. Maar dan krijg je vanzelf een keer de rekening (rijbewijs afpakken ofzo)

origineel gepost door Stender

origineel gepost door champo

Dat van die boetes is onzin. Waarom zou iemand die meer verdient meer moeten betalen bij een rood stoplicht dan iemand die minder betaalt? Het gaat toch over het aantal overtredingen en niet over hoeveel iemand verdient? Beetje meten met 2 maten op die manier.

Ik bedoel iedereen weet hoe duur het is als je door rood heen rijdt bij wijze van spreken en des te minder je verdient, des te meer je moet letten op dat soort zaken. En als je dan rijk bent, ja dan kun je vaker te hard rijden. Maar dan krijg je vanzelf een keer de rekening (rijbewijs afpakken ofzo)

Als ik en misschien ook jij een bekeuring zou krijgen van 90euro, dan komt die zeer hard aan. Voor iemand die veel geld heeft/verdient lacht hij erom en rijdt gewoon weer vrolijk verder, terwijl het minder bedeelde persoon misschien zelfs een week eten voor het gezin te kort komt.

Gelukkig rij ik al weer een aantal jaar boetevrij:D. Maar het is maar een mening. Als je niet veel centen te makken hebt moet je inderdaad meer oppassen en dan word je nog aan alle kanten bestolen.

Ik snap het hoofddoekje probleem ook niet helemaal. Petjes, capuchon en blijkbaar raar haar mag allemaal. Als je een functie hebt zoals agent, moet je je gewoon aan de kleding voorschriften houden. Een normale hoofddoek moet geen drama zijn. Zo'n Burka ding natuurlijk wel, maar die zie je denk ik niet zoveel.

Mij part ben je paars van kleur. Als jij je goed gedraagt in de maatschappij en je weet aan te passen en hard werkt, moet je daar voor beloond worden. Nu heb ik het idee dat de werkende laagbetaalde man gestraft wordt. Die moeten 40 uur per week werken en krijgen dan net iets meer dan een uitkering.

@ X-tinction:

Quote:

En trouwens wie rijden altijd mensen klem in maastricht?

:hmmzis dat niet de politie................:jerry

Terug
Naar boven