Dag beste opel lovers.
Ik heb vandaag en gisteren bijna elk onderwerp gelezen en bewaard.
Ik heb hier al veel uit geleerd maa rik zit toch nog met enkele vragen.
namelijk:
Hoe kan ik de motor code vinden op een motorblok van een manta B. :wtf
Ik dacht op het ijzeren plaatje met al die cijfers vind ik 20E, dit heb ik opgezocht maar ik zou toch graag wat meer zekerheid hebben. (de motorblok is niet origineel dus kan ik niet op het roos formulier kijken).
De link is een afbeelding van het ijzeren plaatje op de motorblok.
:hmmz
http://imageshack.us/f/836/img0138bs.jpg/
Is het mogelijk om op die 2.0 dubbele webers te steken of ben ik beter met die elektronische injectie? (Ik zelf wil liefst de webers :wub want anders moet ik een andere tank installeren in de manta.)
Waar kan ik het best een Benzinepomp aanschaffen die deze motorblok aan kan?
Als ik een sterkere achter as nodig heb van een manta A 1.6 of 1.9 waar zou ik daar nog aan kunnen geraken ?
Hopelijk kunnen jullie mij wat slimmer en nog iets meer weg wijs maken in de manta wereld.
mvg Thijs
Ik heb vandaag en gisteren bijna elk onderwerp gelezen en bewaard.
Ik heb hier al veel uit geleerd maa rik zit toch nog met enkele vragen.
namelijk:
Hoe kan ik de motor code vinden op een motorblok van een manta B. :wtf
Ik dacht op het ijzeren plaatje met al die cijfers vind ik 20E, dit heb ik opgezocht maar ik zou toch graag wat meer zekerheid hebben. (de motorblok is niet origineel dus kan ik niet op het roos formulier kijken).
De link is een afbeelding van het ijzeren plaatje op de motorblok.
:hmmz
http://imageshack.us/f/836/img0138bs.jpg/
Is het mogelijk om op die 2.0 dubbele webers te steken of ben ik beter met die elektronische injectie? (Ik zelf wil liefst de webers :wub want anders moet ik een andere tank installeren in de manta.)
Waar kan ik het best een Benzinepomp aanschaffen die deze motorblok aan kan?
Als ik een sterkere achter as nodig heb van een manta A 1.6 of 1.9 waar zou ik daar nog aan kunnen geraken ?
Hopelijk kunnen jullie mij wat slimmer en nog iets meer weg wijs maken in de manta wereld.
mvg Thijs