• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Er een corsa bij kopen.

bjornspiering

Post vaak
Goodevening opel liefhebbers.

ik had een vraagje over deze auto:

http://auto.marktplaats.nl/opel/503...l7Wn2aZrme7klBNOHafoHWw6XxA==&fta_ind=21&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;

waar moet ik naar kijken als ik deze auto koop?

de km stand is 207.000 km

boujaar 2000 maart

1.7D 60 pk

OPTIES:

achterbank neerklapbaar, airbag bestuurder, antenne, audiovoorbereiding, centrale vergrendeling, elektrische ramen voor, getint glas, gordelspanners, in hoogte verstelb. stoel(en), lichtmetalen velgen , radio/cd-speler, ruitenwisser achter, stuurbekrachtiging, toerenteller,

180 euro per kwartaal, is idd alleen leuk als je voor je baas km's gaat rijden.

Dingen zijn wel lekker zuinig.

180 euro per kwartaal, is idd alleen leuk als je voor je baas km's gaat rijden.

Dingen zijn wel lekker zuinig.

Weet uit eigen ervaring dat deze dingen traag zijn, maar ook zo goed als onverslijtbaar. Over de 4 jaar dat ik erin heb gereden: Altijd starten en lopen, geen olie/waterverbruik over ca. 100.000km (en ook helemaal geen beurtje gehad ofzo), 1 op 20 is gewoon haalbaar, stuurt wel heeeeeeeeel erg zwaar. Als je geen prestaties nodig hebt, maar voor weinig wilt dieselen-> doen!

Weet uit eigen ervaring dat deze dingen traag zijn, maar ook zo goed als onverslijtbaar. Over de 4 jaar dat ik erin heb gereden: Altijd starten en lopen, geen olie/waterverbruik over ca. 100.000km (en ook helemaal geen beurtje gehad ofzo), 1 op 20 is gewoon haalbaar, stuurt wel heeeeeeeeel erg zwaar. Als je geen prestaties nodig hebt, maar voor weinig wilt dieselen-> doen!

ik heb zelf een 1,7d uit 97 hij stuurt inderdaad niet als een van de lichtste ik heb er 164/13 bandjes onder deze staan op 2,5 bar dat scheelt wel vind ik en hij trekt redelijk moet ik zeggen wat mij opgevallen is is dat nadat ik de distributy heb vervangen en hem volgens de tekens op tyd heb gezet hij wel feller is geworden en ik heb de riem ongeveer 5000km voor de interval termein vangen het rijd niet super maar als ik moet tanken maakt dat alles weer goed rijd idd 1 op 20 en dan maakt dat het weer goed dathet geen tdi is zker kopen zo iets belasting is idd 180e per 3 mnd maar ja benzine prijzen zijn ook aarig tegen woordig

ik heb zelf een 1,7d uit 97 hij stuurt inderdaad niet als een van de lichtste ik heb er 164/13 bandjes onder deze staan op 2,5 bar dat scheelt wel vind ik en hij trekt redelijk moet ik zeggen wat mij opgevallen is is dat nadat ik de distributy heb vervangen en hem volgens de tekens op tyd heb gezet hij wel feller is geworden en ik heb de riem ongeveer 5000km voor de interval termein vangen het rijd niet super maar als ik moet tanken maakt dat alles weer goed rijd idd 1 op 20 en dan maakt dat het weer goed dathet geen tdi is zker kopen zo iets belasting is idd 180e per 3 mnd maar ja benzine prijzen zijn ook aarig tegen woordig

je kunt zo'n ding kietelen wat je wilt, maar geen nut

hoewel een combo diesel met open filter en remus wel leuk klinkt :D

Heb je wel eens met een combo 1.7d gereden? vind je die echt vlot?

Gr. mario

je kunt zo'n ding kietelen wat je wilt, maar geen nut

hoewel een combo diesel met open filter en remus wel leuk klinkt :D

Heb je wel eens met een combo 1.7d gereden? vind je die echt vlot?

Gr. mario

Je kan idd beter een TD nemen, deze vrij eenvoudig op te voeren zonder grote consequenties.

Die 1.7D is :sleeping, maar goed wel heel goedkoop rijden zo te lezen.

Je kan idd beter een TD nemen, deze vrij eenvoudig op te voeren zonder grote consequenties.

Die 1.7D is :sleeping, maar goed wel heel goedkoop rijden zo te lezen.

een 17d is toch ook wel te kietelen als ik zo gelezen heb door net de roetstop te spelen heb er zelf geen ervaring mee omdathij naar mijn idee snel genoeg is

een 17d is toch ook wel te kietelen als ik zo gelezen heb door net de roetstop te spelen heb er zelf geen ervaring mee omdathij naar mijn idee snel genoeg is

ik zit zelf in de beveiliging, tis meer een tweede auto aangezien mijn vriendin ook elke dag heen en weer naar het werk moet en vaak wil het nog wel is zo zijn dat ik haar weg brengen en maken we veel km heb zelf een astra g 1.6 16v maar rij in een jaar ongeveer 25.000 km

Terug
Naar boven