• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

er is nog hoop

@rickykadett wrote:ik had trouwnes nog een mooi aanbod gehad maar dat is niet slim voor mij

een gechipte 2.0 16 klepper gsi hij zit in zon corsa a en die aan de achterkant in elkaar gereden.. total los. maar rijden doet tie nog ghehe da ding slipt nog in zn 3 met 195 banden :O

ricky:)

al zit de achterklep en een stuk achterpaneel in mekaar

wordt hij al total verklaard :D

Fotoooooss :kewlpics

vindt wit niet lelijk ...want ja, mijne is ook wit ;)

Maar het iss tweede handse dus je hebt die kleur niet voor het uitkiezen of je moet hem gaan overspuiten.

Reed een keer met ons pap en mam...kwam er een witte audi voorbij gereden...zie ons mam:"die is wel mooi in het wit" en bedankt ;)

Hoi Ricky,

hierbij de foto van de grilleverkleiner die ik toen op mijn allereerste Kadett had zitten.Het was toen van het tuningbedrijf Kamei.Een heel simpel stukje plastic,wat je Kadett een andere uitsraling gaf.

VB-05-FK001.jpg

En hier de booskijkers die ook over de knipperlichten zaten.Helaas is deze Expression overleden tengevolge van een aanrijding met een motor.

opelmeeting29-2-2004001.jpg

opeltotallos2-4-04004-1.jpg

groetjes Marcel.

jaja maandag is de kadett er :D ik kan niet wachten

moet voordat de muziek erin gaat ff iets verzinne op een kleine waterlekkage komt tusse het rubber van de ruit naar binnen verzekering gebeld en ik schrok hoe weinig de verzekering is voor die kadett ongelofelijk

voor een beginnend bestuurder 0 schade jaren kost het 37.72 euro wegenbelasting 18 euro per maand... hoe mooi kan het zijn :D

fijne jaarwisseling

groetjes ricky

Ter vergelijking: Ik betaal voor mn E 6 Euro.

11 schadevrije jaren en ben 33 jaar.

De mijne doet 25 Euro in de maand mrb.

Waar blijven de foto's van de booskijkers ? :vertag :jerry

Rik :) :)

haahah omg dan is dat wel weer heel goedkoop:P

56 wegebelasting in 3 maanden voor de mijne ..

de fotos:P komen zo snel mogelijk.. ik heb er al een in het donker. nu nog 1 van in het licht maken,, alleen we zitten in een donkere tijd en al sik thuis ben van het werk is het donker:P

groetjes ricky

booskijkers zitten nog niet vast maar heb ze er even tegenaan gehangen

links hangt nog niet mooi maar dat komt omdat die los ligt..

ik weet alleen niet wat ik er van moet vinden.

zeggen jullie eens eerlijk?

xfdylv.jpg

10qga69.jpg

deze 3e foto vind ik het zelf helemaal niet mooi

2me3i1j.jpg

ik denk dat dat komt omdat de kier tussen de booskijker en de motorkap best groot is,, iemand hier tips voor?

groetjes ricky

Nee zou het ook niet doen

want het oogt een beetje of je ze dan zwart gekocht hebt maar geen wit spuitbusje meer kan betalen :hmmz

@Aapje wrote:Ik vind 't niks.

ik sluit me bij aapje aan.... vindt het zonder mooier.

Smaken verschillen en het is jou auto..dus je moet zelf kijken wat je het mooist vindt.

Ik zou m'n tijd iig spenderen in het opknappen van de bumpers, roestvrij houden van de auto, evt. originele wieldoppen zoeken ipv. astra-f wieldoppen.

Leuk om zo'n accessoires te hebben, maar zou er niet mee gaan rond rijden..

Het is intussen een vergeten klassieker geworden deze kadettjes.

Leuk, om mn booskijkers zo terug te zien.

Ik zou zeggen: hou ze wit in ieder geval.

Ik zou ze eerst op mn Eigen E doen maar dat betekend dat je achter de auto ook "iets" moet doen aan styling. En dat wilde ik niet.

Maar ik vind ze wel heel mooi staan zo die witte kleur :thumbup :thumbup

Ze zijn goed terecht gekomen :D :D

Rik :)

Terug
Naar boven