• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Er komt storm :O

ICEQUEEN_Manta_Logan

Woont hier bijna
Dus ik gisteren in volle paniek de A Manta (Bumblebee) uit de garage de B Manta (Icequeen) erin :thumb

Ik heb voor 2 jaar terug hagelschade gehad ik vroeg me af of iedereen de mogelijkheid wel heeft om zijn of haar Manta veilig op te bergen ;)

nou frank.

t komt nu jou kant op,

veel plezier ermee haha.

oja.. nog steeds onder de veranda. proost :D

nou frank.

t komt nu jou kant op,

veel plezier ermee haha.

oja.. nog steeds onder de veranda. proost :D

Lekker onder een afdak gezeten, af en toe een paar beste klappers. Maar het nieuwe afdak is goedgekeurd :thumb

Lekker onder een afdak gezeten, af en toe een paar beste klappers. Maar het nieuwe afdak is goedgekeurd :thumb

hey kiepe.. zo zaten wij hier ook... wat een kneiter zeg tjeemigdepeemig.

in coevorden.. klein eindje verderop... brand in lantarenpaal ..... ok mal :P

hey kiepe.. zo zaten wij hier ook... wat een kneiter zeg tjeemigdepeemig.

in coevorden.. klein eindje verderop... brand in lantarenpaal ..... ok mal :P

brandmelding gelezen net, nog geen 300 meter bij mij weg, niks aan de hand daar brandweer staat alleen te kijken.

ik ben normaal totaal niet bang voor onweer, een paar onwijs harde knallen waar ik om moest lachen, toen 1 die nog flink wat harder was, ik trilde ff een beetje haha, die was niet normaal meer.

als je de brandmeldings in de gaten wil houden...

www.p2000.nl

dan ff op je provincie klikken ;)

brandmelding gelezen net, nog geen 300 meter bij mij weg, niks aan de hand daar brandweer staat alleen te kijken.

ik ben normaal totaal niet bang voor onweer, een paar onwijs harde knallen waar ik om moest lachen, toen 1 die nog flink wat harder was, ik trilde ff een beetje haha, die was niet normaal meer.

als je de brandmeldings in de gaten wil houden...

www.p2000.nl

dan ff op je provincie klikken ;)

Hier hoorde ik net de eerste rommel in de lucht.

Mooie rolwolken, toch eng gezicht maar wel byzonder. Gat zometeen mal los hier in zuidoost Drenthe.

Hier hoorde ik net de eerste rommel in de lucht.

Mooie rolwolken, toch eng gezicht maar wel byzonder. Gat zometeen mal los hier in zuidoost Drenthe.

@RickR91 wrote:tuinstoelkussens op de auto leggen, en dan een hoes over de auto heen....

Waar moet je dan op zitten? :jerry

Mijn Ascona staat altijd binnen, behalve als hij buiten is. :hmmz

(Oh dit is het Manta topic)

@RickR91 wrote:tuinstoelkussens op de auto leggen, en dan een hoes over de auto heen....

Waar moet je dan op zitten? :jerry

Mijn Ascona staat altijd binnen, behalve als hij buiten is. :hmmz

(Oh dit is het Manta topic)

Terug
Naar boven