• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Er komt storm :O

hier is het ook goed donker!!!! :) Mn douchegordijn waait bijna weg. Is het enige raampje wat nog open staat :)

Aaah nu begint de regen ook net.

Ik heb een hoekhuis op de polder en de storm gericht. De buurman zijn vlag is net verdwenen.

@Goossens Bjorn wrote:Ons tuinstel ligt ondertussen bij de buren :jerry :jerry

Goed excuus om er effe een biertje te drinken :jerry

@Goossens Bjorn wrote:Ons tuinstel ligt ondertussen bij de buren :jerry :jerry

Goed excuus om er effe een biertje te drinken :jerry

Hahaha jaja Hop naar de buren! Bier drinken. Ik had ze net op tijd even veilig achter de heg gezet. ;)

Het valt alweer mee... En bij mn pc in de buurt is het nog net zo warm!

Ik zie zelfs alweer licht in de lucht verderop :)

Hahaha jaja Hop naar de buren! Bier drinken. Ik had ze net op tijd even veilig achter de heg gezet. ;)

Het valt alweer mee... En bij mn pc in de buurt is het nog net zo warm!

Ik zie zelfs alweer licht in de lucht verderop :)

Hier is het heel donker waait hier ook regent hard hier...ook af en toe een flits........ Me houten schutting schud zachtje van op en neer :jerry

Hier is het heel donker waait hier ook regent hard hier...ook af en toe een flits........ Me houten schutting schud zachtje van op en neer :jerry

gerrit hiemstra

Waar moeten we op letten gerrit

nou, tis flink oppassen geblazen,de ramen dichthouden zodat ze niet kapot waaien, ga niet de straat op, blijf binnen en laat geen deuren tegen ellaar open staan, houd je huisdier in de gaten zodat ie niet wordt weggewoeid

sjezsu wat voor kneuterland leven we toch

man, er is geen tornado op komst, het waait wat, er valt wat regen, en thats it

gerrit hiemstra

Waar moeten we op letten gerrit

nou, tis flink oppassen geblazen,de ramen dichthouden zodat ze niet kapot waaien, ga niet de straat op, blijf binnen en laat geen deuren tegen ellaar open staan, houd je huisdier in de gaten zodat ie niet wordt weggewoeid

sjezsu wat voor kneuterland leven we toch

man, er is geen tornado op komst, het waait wat, er valt wat regen, en thats it

het begint hier nu een beetje los te gegaan. het blijft nu onweren de ene flits en klappie naar de ander.

en het regend, gelukkig geen hagel

het begint hier nu een beetje los te gegaan. het blijft nu onweren de ene flits en klappie naar de ander.

en het regend, gelukkig geen hagel

Terug
Naar boven