• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ergernisjes wegwerken in een oude auto....

Ik heb een aantal weken geleden de middelste rooster ook opnieuw verzien van een mooi schuimrubberrandje... En het werkt perfect!!! Hij sluit weer super netjes af! Geen koude hand meer bij het schakelen! :D Joeepiieee!! king:

@thomas-opc wrote:hio

ik heb ze bij mijn dett dichtgekit en na een nachtje netjes in het midden van de kit opengesneden ,perfecte afdichting :thumb niks losdoen enkel je roostertjes

Hah! Ik zat na een eerdere opmerking in een ander onderwerpje van mij (over deur rubbers) te denken zo iets te doen om mijn deurnaden zo dicht te maken. Gewoon laagje vaseline aan de ene kant en dan een dikke kitrand op het portier en dan dicht doen, verder afkitten en als het goed is zal het niet hechten op de vaseline.... Misschien een experimentje waard....

@Rottentweetie wrote:Ik heb een aantal weken geleden de middelste rooster ook opnieuw verzien van een mooi schuimrubberrandje... En het werkt perfect!!! Hij sluit weer super netjes af! Geen koude hand meer bij het schakelen! :D Joeepiieee!! king:

Heerlijk heh! :wub

Ik heb een aantal weken geleden de middelste rooster ook opnieuw verzien van een mooi schuimrubberrandje... En het werkt perfect!!! Hij sluit weer super netjes af! Geen koude hand meer bij het schakelen! :D Joeepiieee!! king:

Hier horen deze plaatjes ook thuis, is door een Engelsman gedaan met schoenveters. Heb zelfklevend klitteband gebruikt in twee lagen (de zachte kant) en verpakkings schuimplastic voor het randje in de klep zelf.... Het idee is verder het zelfde...

Met dank aan DarrenH van het Engelse MK2oc forum voor de foto's:

GK2AM.jpg

StTLu.jpg

QaHn9.jpg

rnHBg.jpg

qUbT5.jpg

bLrPj.jpg

G3nmf.jpg

@Rottentweetie wrote:Ik heb een aantal weken geleden de middelste rooster ook opnieuw verzien van een mooi schuimrubberrandje... En het werkt perfect!!! Hij sluit weer super netjes af! Geen koude hand meer bij het schakelen! :D Joeepiieee!! king:

Heerlijk heh! :wub

Hier horen deze plaatjes ook thuis, is door een Engelsman gedaan met schoenveters. Heb zelfklevend klitteband gebruikt in twee lagen (de zachte kant) en verpakkings schuimplastic voor het randje in de klep zelf.... Het idee is verder het zelfde...

Met dank aan DarrenH van het Engelse MK2oc forum voor de foto's:

GK2AM.jpg

StTLu.jpg

QaHn9.jpg

rnHBg.jpg

qUbT5.jpg

bLrPj.jpg

G3nmf.jpg

Terug
Naar boven