• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

eruithalen radio Astra H

kwalihavome

Post weinig
Kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkst mijn CD30MP3 eruit kan halen?

Ik heb namelijk niet van die pennetjes, en bij de dealer vertelde ze mij dat deze ook niet besteld kunnen worden...

Kan ik dit zelf maken?

Het is gelukt om een aux in te maken op mijn CD30MP3.

Ik zal deze week even een how to maken. Ik heb het vandaag en morgen erg druk op mijn werk.

Iemand een idee waar ik de foto's kan hosten?

Het is gelukt om een aux in te maken op mijn CD30MP3.

Ik zal deze week even een how to maken. Ik heb het vandaag en morgen erg druk op mijn werk.

Iemand een idee waar ik de foto's kan hosten?

4x dunne schroevendraaiertjes kan ook de diameter moet je ff kijken naar de gaten van je radio, de lengte zal denk ik aan mijn beugels te zien zo een 8 cm zijn.

4x dunne schroevendraaiertjes kan ook de diameter moet je ff kijken naar de gaten van je radio, de lengte zal denk ik aan mijn beugels te zien zo een 8 cm zijn.

LOL, je kunt hem natuurlijk bewaren op zolder om als je de auto verkoopt deze weer terug te plaatsen, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid.

LOL, je kunt hem natuurlijk bewaren op zolder om als je de auto verkoopt deze weer terug te plaatsen, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid.

@rdh wrote:dat kan mark geen enkel probleem.

Gaat om dit stukje van de speakers dit zit ook zo bij een cd30:

9.jpg

Ik neem aan dat dit ook wel mogelijk moet zijn op een CD70 (type begin 2005)...?

Waar en wat voor aux kabel moet ik hebben en moet het geheel nog geprogrammeerd worden?

Terug
Naar boven