• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ervaring Chiptuning

27-12 besteld en direct geld overgemaakt naar EDS. 30-12 was het geld binnen bij hun en pas 5-1 word de boel verstuurd via DHL, alleen als het in NL aan komt gaat het via Selektvracht, die er dus een flink potje van maakt door het pakje naar verschillende depots te sturen, zodat het waarschijnlijk pas 11-1 binnen is. Aangezien ik het wachten zat ben en eigenlijk ook verwacht had dat het pakje eerder bezorgt zou worden, gaat het pakje direct weer terug naar DE.

Ik begrijp alleen niet waarom ze versturen via DHL Businesspaket International Premium en het zo lang moet duren!

Ik blijf dus gewoon op m'n dooie gemakkie door tuffen (zonder tuning).

misschien heeft het te maken met de nieuwjaarsvakantie?

ik had het binnen 2 werkdagen binnen van eds, vanaf het moment dat het opgestuurd was, gewoon via dhl duitsland naar dhl nederland.

Wat heeft het voor nut om het terug te sturen of heb je jezelf toch bedacht?

27-12 besteld en direct geld overgemaakt naar EDS. 30-12 was het geld binnen bij hun en pas 5-1 word de boel verstuurd via DHL, alleen als het in NL aan komt gaat het via Selektvracht, die er dus een flink potje van maakt door het pakje naar verschillende depots te sturen, zodat het waarschijnlijk pas 11-1 binnen is. Aangezien ik het wachten zat ben en eigenlijk ook verwacht had dat het pakje eerder bezorgt zou worden, gaat het pakje direct weer terug naar DE.

Ik begrijp alleen niet waarom ze versturen via DHL Businesspaket International Premium en het zo lang moet duren!

Ik blijf dus gewoon op m'n dooie gemakkie door tuffen (zonder tuning).

misschien heeft het te maken met de nieuwjaarsvakantie?

ik had het binnen 2 werkdagen binnen van eds, vanaf het moment dat het opgestuurd was, gewoon via dhl duitsland naar dhl nederland.

Wat heeft het voor nut om het terug te sturen of heb je jezelf toch bedacht?

Tja.... je wilt het wel of je wilt het niet ! Snap t ook niet helemaal ?!

Zal idd wel te maken hebben met nieuwjaar !

30ste was het geld binnen bij hun. Dan heb je het weekend nog en dan nog 2 dagen verder... valt wel mee toch??

Ik ken bedrijven die er langer over doen !!

Tja.... je wilt het wel of je wilt het niet ! Snap t ook niet helemaal ?!

Zal idd wel te maken hebben met nieuwjaar !

30ste was het geld binnen bij hun. Dan heb je het weekend nog en dan nog 2 dagen verder... valt wel mee toch??

Ik ken bedrijven die er langer over doen !!

[rquote=1828638&tid=138614&author=Rinke][rquote=1818834&tid=138614&author=Laagvlieger]EDS is gewoon de beste.

En dan heb je ook de meeste winst.

Wij vroegen nog aan een van de monteurs van EDS: Waarom hebben de chippers in NL zo weinig vermogenswinst?

Zijn antwoord: "Das ist angst!"

:P[/rquote]

Ik heb een Vectra C laten chippen bij EDS en idd een enorme vermogenswinst, van 125pk naar 163pk. Hij ging echt als de brandweer.

Het heeft me alleen wel een koppeling en 2x een turbo gekost!!!

Ik heb ze daar 2x een mail over gestuurd maar daar hebben ze niet op gereageerd, helemaal niet! Pas na aandringen, bij de 3e mail, kreeg ik pas een reactie en die was nogal kortaf en negatief!

Kortom, ze halen het meeste vermogen eruit maar geven 'niet thuis' als er problemen zijn! Erg slechte service!

[/rquote]

dit heb ik helaas de laatste tijd vaker gehoord over eds.

[rquote=1828638&tid=138614&author=Rinke][rquote=1818834&tid=138614&author=Laagvlieger]EDS is gewoon de beste.

En dan heb je ook de meeste winst.

Wij vroegen nog aan een van de monteurs van EDS: Waarom hebben de chippers in NL zo weinig vermogenswinst?

Zijn antwoord: "Das ist angst!"

:P[/rquote]

Ik heb een Vectra C laten chippen bij EDS en idd een enorme vermogenswinst, van 125pk naar 163pk. Hij ging echt als de brandweer.

Het heeft me alleen wel een koppeling en 2x een turbo gekost!!!

Ik heb ze daar 2x een mail over gestuurd maar daar hebben ze niet op gereageerd, helemaal niet! Pas na aandringen, bij de 3e mail, kreeg ik pas een reactie en die was nogal kortaf en negatief!

Kortom, ze halen het meeste vermogen eruit maar geven 'niet thuis' als er problemen zijn! Erg slechte service!

[/rquote]

dit heb ik helaas de laatste tijd vaker gehoord over eds.

EDS wil vaak net wat te ver gaan ja, daarom moet je altijd je gezond verstand laten meedenken en niet altijd voor de absolute max willen gaan.

EDS wil vaak net wat te ver gaan ja, daarom moet je altijd je gezond verstand laten meedenken en niet altijd voor de absolute max willen gaan.

Het verhaal krijgt een staartje... De boosdoener is niet EDS :angel, maar DHL :fy1...

DHL vertelde mij doodleuk dat het pakje via Selektvracht :o bezorgt zou worden, dit blijkt dus helemaal niet het geval te zijn. De bezorger is TNT :cool: en laat die nou net gisteren laat in de middag langs geweest zijn, nadat ik mijn vrouw door had gegeven dat het pakje nog wel even op zich kon laten wachten :cry.

Straks maar even een boos telefoontje plegen met DHL :argue:argue

Het verhaal krijgt een staartje... De boosdoener is niet EDS :angel, maar DHL :fy1...

DHL vertelde mij doodleuk dat het pakje via Selektvracht :o bezorgt zou worden, dit blijkt dus helemaal niet het geval te zijn. De bezorger is TNT :cool: en laat die nou net gisteren laat in de middag langs geweest zijn, nadat ik mijn vrouw door had gegeven dat het pakje nog wel even op zich kon laten wachten :cry.

Straks maar even een boos telefoontje plegen met DHL :argue:argue

Nou het werkt niet of ik doe iets fout (volgens de handleiding i.i.g. niet).

Aan de software gehangen, daarna naar de auto, contact aan, contact uit, obd stekker erin, contact aan... en dan gaat er een rood ledje branden ipv een knipperende witte of blauwe

Terug
Naar boven