• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ervaring Chiptuning

start de auto nog wel?

Gaat het fout bij de id opvragen (eerste keer aan de auto) of bij het flashen zelf (als je hem de twee keer aan de auto hangt).

Nou het werkt niet of ik doe iets fout (volgens de handleiding i.i.g. niet).

Aan de software gehangen, daarna naar de auto, contact aan, contact uit, obd stekker erin, contact aan... en dan gaat er een rood ledje branden ipv een knipperende witte of blauwe

Het gaat de eerste keer fout bij het opvragen van de ID, maar volgens een EDS medewerker waar ik vannacht een email naar gestuurd heb zou het nu opgelost moeten zijn. Moest waarschijnlijk nog iets op de server gezet worden ofzo.

Ga het straks weer even proberen...

Trouwens die OBD stekker gaat er wel rottig op in de auto.

start de auto nog wel?

Gaat het fout bij de id opvragen (eerste keer aan de auto) of bij het flashen zelf (als je hem de twee keer aan de auto hangt).

Het gaat de eerste keer fout bij het opvragen van de ID, maar volgens een EDS medewerker waar ik vannacht een email naar gestuurd heb zou het nu opgelost moeten zijn. Moest waarschijnlijk nog iets op de server gezet worden ofzo.

Ga het straks weer even proberen...

Trouwens die OBD stekker gaat er wel rottig op in de auto.

oja dat was bij mij ook het geval ja, het ding moest nog geactiveerd bij eds. Dat doen ze inderdaad pas als je hem ontvangen hebt.

oja dat was bij mij ook het geval ja, het ding moest nog geactiveerd bij eds. Dat doen ze inderdaad pas als je hem ontvangen hebt.

Kreeg net een mailtje van hun:

"Please start the IPF-Procedure from the beginning , then an automatic update is done !

Then i can read the nessesary values from your ECU "

Gelijk weer een mailtje terug gestuurd, dat het nu nog niet werkt :o

Kreeg net een mailtje van hun:

"Please start the IPF-Procedure from the beginning , then an automatic update is done !

Then i can read the nessesary values from your ECU "

Gelijk weer een mailtje terug gestuurd, dat het nu nog niet werkt :o

waarom een paar euro besparen door iets zelf te willen doen?

als je schade hebt koop je toch ook niet alleen de lak, laat je het toch spuiten??

schoenmaker blijf bij je leest!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waarom een paar euro besparen door iets zelf te willen doen?

als je schade hebt koop je toch ook niet alleen de lak, laat je het toch spuiten??

schoenmaker blijf bij je leest!!!!!!!!!!!!!!!!!!

het is gewoon allemaal kant en klaar ;).

Vind dat eigenlijk totaal niet van toepassing wat je zegt (als je de software ziet snap je het wel :))

het is gewoon allemaal kant en klaar ;).

Vind dat eigenlijk totaal niet van toepassing wat je zegt (als je de software ziet snap je het wel :))

ik ben er bij geweest toen de mijne gechipt werd.

obd kabel ingestoken en software aangepast.

niks dus kant en klaar, gewoon naar wens gechipt.

ben er ook uiterst tevreden mee.

netjes gedaan en niet het maximale zodat je alles stuk rijdt.

ik ben er bij geweest toen de mijne gechipt werd.

netjes gedaan en niet het maximale zodat je alles stuk rijdt.

[rquote=1836877&tid=138614&author=hennyw]ik ben er bij geweest toen de mijne gechipt werd.

netjes gedaan en niet het maximale zodat je alles stuk rijdt.[/rquote]

EDS heeft voor de diverse auto's verschillende sets aan software, die kan je met de IPF van hun gewoon selecteren in een lijstje en wordt die vervolgens ingeladen. Daar kan ook weinig fout gaan eigenlijk. EDS heeft het moeilijke werk dan al gedaan :). Wel kant en klaar dus bij EDS dan tenminste :)

Bij mij was in eerste instantie mijn software corrupt geraakt omdat er een klein foutje in de software zat (ik wilde aangepaste software hebben). Ik had toen een paar herstel bestanden gekregen en het was weer goed.

[rquote=1836877&tid=138614&author=hennyw]ik ben er bij geweest toen de mijne gechipt werd.

netjes gedaan en niet het maximale zodat je alles stuk rijdt.[/rquote]

EDS heeft voor de diverse auto's verschillende sets aan software, die kan je met de IPF van hun gewoon selecteren in een lijstje en wordt die vervolgens ingeladen. Daar kan ook weinig fout gaan eigenlijk. EDS heeft het moeilijke werk dan al gedaan :). Wel kant en klaar dus bij EDS dan tenminste :)

Bij mij was in eerste instantie mijn software corrupt geraakt omdat er een klein foutje in de software zat (ik wilde aangepaste software hebben). Ik had toen een paar herstel bestanden gekregen en het was weer goed.

Dus zowel bij jou als bij Gamespel werkt het niet gelijk goed???

dus echt niet direct plug en play.

En dan heeft Icefreak het over een oplichter???????????

Terug
Naar boven