nee werkte gewoon meteen
, maar daarna wilde ik aangepaste software die in eerste instantie niet goed was.
Hier in nederland is er BIJNA niemand die eigen software schrijft en er zijn helaas nauwelijks objectieve ervaringen van te vinden, dit neemt natuurlijk niet weg dat er vast ook wel goede tussen zitten. De namen EDS, Klassen en Dbilas staan goed aangeschreven, er zijn veel goede ervaringen over en maken de software zelf.
Voor mij was de keuze zo gemaakt.
[rquote=1819681&tid=138614&author=hennyw]
Hier tunen ze ook specifiek de auto, geen standaard ding wat er in geschoten wordt.[/rquote]
[rquote=1823127&tid=138614&author=hennyw]
alleen hadden die geen testbank, dat was de rit naar huis
[/rquote]
Hoe passen ze hem specifiek aan op de auto als er geen testbank is?
Met de IPF van EDS komt er dus ook alleen maar een software specifiek voor dat type auto in maar als je heb aangepast wilt hebben voor je eigen auto zul je toch langs moeten.
Hier in nederland is er BIJNA niemand die eigen software schrijft en er zijn helaas nauwelijks objectieve ervaringen van te vinden, dit neemt natuurlijk niet weg dat er vast ook wel goede tussen zitten. De namen EDS, Klassen en Dbilas staan goed aangeschreven, er zijn veel goede ervaringen over en maken de software zelf.
Voor mij was de keuze zo gemaakt.
[rquote=1819681&tid=138614&author=hennyw]
Hier tunen ze ook specifiek de auto, geen standaard ding wat er in geschoten wordt.[/rquote]
[rquote=1823127&tid=138614&author=hennyw]
alleen hadden die geen testbank, dat was de rit naar huis
Hoe passen ze hem specifiek aan op de auto als er geen testbank is?
Met de IPF van EDS komt er dus ook alleen maar een software specifiek voor dat type auto in maar als je heb aangepast wilt hebben voor je eigen auto zul je toch langs moeten.