• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ervaring met 3M di-noc carbonfolie... pic's please :)

Kan ik idd ook doen ja, zal het wel bekijken en later hier posten als ik het spul heb. Heb nl net een mail verstuurd naar het contact mailadres van de site op vorige pagina of het mogelijk is om de folie ook af te halen op locatie op het contactadres van hun (web?)winkel aangezien ik er dinsdag passeer en de verzending naar belgie 15€ bedraagt ... :shock:

Als je nou met die folie ergens eindigd,waar je niet 'de hoek om 'gaat ,maar gewoon stopt aan een rand,blijft ie dan ook gewoon goed zitten ,of zal ie er dan af gaan krullen ?

Als je nou met die folie ergens eindigd,waar je niet 'de hoek om 'gaat ,maar gewoon stopt aan een rand,blijft ie dan ook gewoon goed zitten ,of zal ie er dan af gaan krullen ?

Ik ga denk ik de bovenkant van mijn luchtfilterhuis doen. Die komt binnenkort weer terug zonder restrictor en metr vectra c aanzuigbuis. Is een mooi accent om te laten zien dat eraan gerommeld is, lijkt me mooi oefenprojectje.

Ik ga denk ik de bovenkant van mijn luchtfilterhuis doen. Die komt binnenkort weer terug zonder restrictor en metr vectra c aanzuigbuis. Is een mooi accent om te laten zien dat eraan gerommeld is, lijkt me mooi oefenprojectje.

Ok, heb mail terug gekregen van de heer van ec-performanceparts. Ik mag het dinsdag avond ophalen dus ik hou jullie op de hoogte (als dat gewild is natuurlijk) van mijn ervaringen met de folie. :thumb

Ok, heb mail terug gekregen van de heer van ec-performanceparts. Ik mag het dinsdag avond ophalen dus ik hou jullie op de hoogte (als dat gewild is natuurlijk) van mijn ervaringen met de folie. :thumb

@ahrend wrote:Als je nou met die folie ergens eindigd,waar je niet 'de hoek om 'gaat ,maar gewoon stopt aan een rand,blijft ie dan ook gewoon goed zitten ,of zal ie er dan af gaan krullen ?

Niet aan te raden iig, vooral als dat iets is wat buiten de auto is.

Buiten komt er vocht en wind onder...dan laat het los.

Als je gewoon alles naar achter vouwt, met de fohn er bij. Dan blijft het perfect zitten.

@ahrend wrote:Als je nou met die folie ergens eindigd,waar je niet 'de hoek om 'gaat ,maar gewoon stopt aan een rand,blijft ie dan ook gewoon goed zitten ,of zal ie er dan af gaan krullen ?

Niet aan te raden iig, vooral als dat iets is wat buiten de auto is.

Buiten komt er vocht en wind onder...dan laat het los.

Als je gewoon alles naar achter vouwt, met de fohn er bij. Dan blijft het perfect zitten.

Terug
Naar boven