• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaring met spullen via Ebay..

paypal is ook echt GOED!!!

al hoorde ik laatst van een verkoper dat hij over een bedrag van 100 pond . . . 11 pond administratie kosten moest betalen :hmmz.

heb een paar keer ook gewoon via de bank over gemaakt naar duitsland . . . echter 1 keer duurde het meer dan 2 weken voordat het geld daar was (althans dat moest ik maar geloven:swear)

Dan zit je um wel te knijpen hoor!!!!

paypall is kut voor de verkopende partij.

Als ik zeg dat ik niets gehad heb heb ik mn geld weer, en de verkoper kan niet meer bij zn geld!

Google maar is voor meer uitleg....paypall oplichting.

Als ik zeg dat ik niets gehad heb heb ik mn geld weer, en de verkoper kan niet meer bij zn geld!

origineel gepost door Fearless

Was ook wel de verwachting dat zo iets kon gebeuren. :thumbdown

Als je zelf iets verstuurd op die manier altijd via een track'n'trace manier zodat je kan bewijzen dat het verstuurd is.

origineel gepost door Fearless

Was ook wel de verwachting dat zo iets kon gebeuren. :thumbdown

Als je zelf iets verstuurd op die manier altijd via een track'n'trace manier zodat je kan bewijzen dat het verstuurd is.

doordat ik in het buitenland zit (Aruba) ben ik voor bijna al mijn onderdelen afhankelijk van Ebay en Paypal...:thumbup

nog nooit iets mee gehad...in tegenstelling tot marktplaats wel...:thumbdown

doordat ik in het buitenland zit (Aruba) ben ik voor bijna al mijn onderdelen afhankelijk van Ebay en Paypal...:thumbup

nog nooit iets mee gehad...in tegenstelling tot marktplaats wel...:thumbdown

jaaa zoiezo las ik idd ook tot 500 euro ofzo??

ik had via slagerbv gekeken wij krijgen daar korting en dan kwam ik uit op ongeveer 145 euro alles op en der aan!

jaaa zoiezo las ik idd ook tot 500 euro ofzo??

ik had via slagerbv gekeken wij krijgen daar korting en dan kwam ik uit op ongeveer 145 euro alles op en der aan!

Terug
Naar boven