• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaring Oud & Nieuw Type SFI Vervanger Mtech

dabok

Post vaak
Iemand enige ervaring tussen oud type ( groot , ijzeren blok ) en het nieuwe ( losse , plastic buis met adapter ) ?

Vind bij deze ( het nieuw type ) namelijk de naden binnenin de adapter wel erg brak afgewerkt , zie foto's :

Foto-3DAEL4KI.jpg

Foto-LO3WPAKT.jpg

Kan dit grapje "verlies" geven ?

Graag de reactie's :) !

Is dit een orginele van Mtech? Dat kan ik me namelijk haast niet voorstellen!

De foto's zijn niet super duidelijk maar als ik die lasnaden zo zie, is dit om te janken. Dit kan iedere beunhaas netter maken!

Ik weet niet of het vermogen kost maar zelf zou ik het hebben volgelast en dan netjes vlak schuren. Al is het alleen maar voor het idee.

ik heb mijn nieuwe model zelf gemaakt,

en alleen aan de buitenkant gelast...

gaat prima

het geluid is alleen wel anders, lees minder als het oude type

verder geen verschil, behalve dat je bij een corsa b ombouw geen gat hoeft te slijpen...

100% origineel Mtech .

Foto's zijn duidelijk genoeg dat dit gewoon een bras vervanger is .

Ik ga kijken of ik deze kan dremelen , lijkt me niet proper zo ..

origineel gepost door Bas_nl

Is dit een orginele van Mtech? Dat kan ik me namelijk haast niet voorstellen!

De foto's zijn niet super duidelijk maar als ik die lasnaden zo zie, is dit om te janken. Dit kan iedere beunhaas netter maken!

Ik weet niet of het vermogen kost maar zelf zou ik het hebben volgelast en dan netjes vlak schuren. Al is het alleen maar voor het idee.

origineel gepost door sw16v

Mtech is goed bezig de laatste tijd!!

niet dat ik dat erg vind want het is gewoon een afzetters bedrijfje met veeeeels te hoge prijzen!

ik zou zeggen boycotten :thumbdown:thumbdown:thumbdown

idd hoor alleen maar slechte dingen over hun

Weet ook niet wat het is , maar snap wel waarom mensen zelf hun adapters e.d. gaan maken..

origineel gepost door Oenatje

niet dat ik dat erg vind want het is gewoon een afzetters bedrijfje met veeeeels te hoge prijzen!

origineel gepost door Oenatje

hij heeft de spullen wel, maar iedereen kan met wat zoekwerk die spullen vinden. probleem is dat wij mensen nou eenmaal nogal te lui zijn om uitgebreid te gaan zoeken.

de helft van zijn spul is gewoon orgineel Opel, enkel draait ie die prijs ff 6x om.

sfi vervanger (oude type) pakking is niets meer dan een inlaathoedje pakking van een c20let. orgineel opel 1.15 en bij hem 5,50.

corsa a veerpoot verstevigingsset is t zelfde.. voor zijn prijs heb je 2 setjes by de dealer.. en dan reken ik t zonder korting by de dealer.

Terug
Naar boven