@Vannos wrote:@GM-Tuningparts wrote:@Erikm wrote:In diverse tests wordt de insignia sports tourer niet zo best vermeld met betrekking tot prestatie. Inhalen zou gaan als een oud opaatje met een file achter je als gevolg en gas moet tot de bodem als je mee wilt rijden met overig verkeer?
Het waren tests met de 1.6
"maar de prestaties zijn onder de maat. Om met de verkeersstroom mee te komen moet soms vol gas worden gegeven.' (bron autozine)
Hoe is jullie ervaring? Kloppen deze uitspraken
wat een onzin weer van dat autoblad / internet.
was het toevallig geen autoweek?
zolang het bij autoweek geen vw is maar opel dat weten ze daar altijd wat te z.ken.
inderdaad een gewone 1.6 is niet vooruit te krijgen.
maar het lijkt me bijna niet dat ze een normale 1.6 testen want die zijn er bijna geen en ook niet lang geleverd.
de 16 turbo zijn er volop maar dan kom je echt niks tekort!!
gaat gewoon als de brandweer en je hoeft het gas maar net aan te raken en je hoeft
echt geen volgas te geven.
gewoon negeren al die autotijdschriften en al die tests is allemaal een wasse neus.
Wat ik al zeg al heb je net als bij autoweek van die vw liefhebbers en van die mensen die altijd iets over opel te z.ken hebben of zo'n gastje die net een jaar zijn rijbewijs heeft en die moet jou dan vertellen hoe een auto rijd en presteerd dat kun je toch niet serieus nemen. gaaaap
Gewoon zelf gaan testrijden met zo'n auto dan zie je zelf hoe hij rijd en of de auto aan jou eisen voldoet.
dan heb je vast ook de video gezien van de cascada,, man wat een trieste gast presenteert dat bah
inderdaad die bedoel ik.
heeft net een maandag zijn rijbewijs en is net uit de luiers en die zal dan is effe vertellen of zo'n auto goed is of niet. :fy1