• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaringen 100watt lampen?

In glazen koplampen gaat het goed.

Heb zelf h4 phillips rally lampen...mag officieel niet maar niemand die het ziet.

100/90 watt is het.

Met plastic glazen heb je kans dat het te warm word en dat het smelten gaat

inderdaad, 100watt gaat niet, kunstof spiegels smelten, even als je je bekabeling en schakelaars overbelast.

Willem

In mijn oude corsa ging het goed? waren dat geen kunstof spiegels?

Heb ze ook weer in mn dettje...met gele kappen er omheen :D

waren geen kunstof spiegels.

en houd de bekabeling in de gaten, die vind het ook niet fijn namelijk.

Willem

Oké, ben overtuigd. Ik heb straks ook jou heldere koplampglazen, die kunnen er ook niet tegen....

Over die angeleyes, ik vind het lichtopbrengst behoorlijk tegenvallen en ik ben er op uitgekeken. Ik heb nu een mooi origineel setje koplampen overgenomen, alleen ik heb één glas verspeeld met schoonmaken. Helder glas was uiteindelijk, toch de bedoeling.....

ik had dat ook in me oude calibra.. want die kaarsjes wat erin zit.. daar zie je natuurlijk niks mee..

heb voor de zekerhijd wel altijd lampen op stadslicht gezet in de file bijvoorbeeld..

dat ging bij mij goed.. heb nu weer een cali.. en daar ga ik ze weer indoen..

Terug
Naar boven