• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaringen Depo Koplamp Tigra Twintop Sport

TimW

Lid
Hallo,

De koplamp van de TT van mijn moeder is helaas onbruikbaar geworden door het intern afbreken van een knipperlicht 'mount'.

Nu zijn wij op zoek naar een nieuwe koplamp maar heb ik een aantal vragen..

Mijn moeder heeft een TT Enjoy model uit Duitsland, nou zijn we er inmiddels al wel achter dat er "Sport"-model koplamp in zitten. Dit wil zeggen, zwarte achtergrond, chrome ringen om de lampen.

Nu hebben we drie opties wat betreft een nieuwe koplamp:

- Nieuwe originele koplamp (350-450 euro)

- Tweedehands originele koplamp (150-250 euro)

- Depo namaak koplamp (100-150 euro)

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Depo koplamp? Want als die identiek zijn aan de originele dan kopen we er daar gewoon een van. Maar als die niet identiek zijn, gaan we niet twee nieuwe Depo lampen kopen maar halen we een tweedehands originele.

Ik hoop dat jullie mij (en mijn moeder) verder kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Ik ben ook niet weg van Depo lampen, veel spreidlicht en het stelmechanisme is meestal niet geweldig bij zulke merken.

Terug
Naar boven