• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaringen Forge dumpvalve

Beste Mensen,

Zoals de topic al zegt ben ik wel eens benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met dumpvalve's van Forge. Ik heb er zelf één met de lichtste veer erin nu maar hiermee krijg ik nog steeds wel een klein beetje backspin.

Hebben jullie ditzelfde ook al eens ondervonden? En evt. al een oplossing voor gevonden.

Groet,

Sander

Ja een lichtere denk ik dat je dan bedoeld, er zit nu de lichtste in. Maar waar heb jij hem zitten? Best dicht tegen je gasklep zeker? Want ik denk dat dit nog het probleem is.

Groet,

Sander

ja je dumpvalve is het beste dat ie zo dicht mogelijk bij het gasklephuis zit

ja idd sorry als er al de lichtste in zit zou ik idd ook denken dat het daar in zit ja

De dumpvalve's die ik gebruik Collins.

Zijn echt de beste ik monteer niet anders.

Ook de baily's zijn shit bij hoger vermogen gaan ze lekken en klinken voor geen meter vergeleken met de collins

Op die Astra VXR's worden ook bijna alleen maar die Collins DV's gezet, schijnen ook op die nieuwe Focus goed te werken (of zit ie daar nou standaard op?!)

ze zijn wel licht...en niet zo chunky van model....

heb zelf slechte ervaringen ondervonden met de baileys...

maar aan die van mij was dan ook geknutseld door de vorrige eigenaar.

Andre,

Heb je voorstel van een forge dv die ik zou kunnen kopen die volgens jou "beter"zou moeten zijn?

Waar zit het verschil dan in? afblaasgeluis?

ik hoor het graag,

martijn

Jah bailey is ruk haha idd op hogere boost gaan ze open staan ik ben ook nog steeds op zoek naar een goeie.

Greetzzz

Terug
Naar boven