• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaringen M-Tech

Here whe go again, gebruik de zoekfunctie.

Er is genoeg negatieve publiciteit geweest omtrent deze vraagstelling.

Je hebt er ook eentje in Kuinre zitten bijvoorbeeld waar goede verhalen over de ronde doen.

moeten we het nog een keer uitleggen? ;)

M-tech schiet standaard programma erin,en klaar!geen testbank-run of niks.... :thumbdown

EDS,klasen,V-max,e.d. regelen software af op set-up,met rollenbank test voor en na chippen,dus aangemeten programma :thumbup

maar gebruik idd de zoek-functie eens :vertag

ik heb mijn dumpvalve bij m-tech gekocht, hij was telefonisch erg kort af, achteraf te duur.

voor minder geld chip je hem bij EDS of (net als mij) in de kuinre bij VDB works met een vermogens-uitdraai!:thumbup

ben je al overtuigt?

140 pk met een LEH lader en aangepaste software??

volgens mij had je meer met de originele software!

[rquote=1896619&tid=144968&author=OPCdriver]Eeh , hoe zeg ik dit nu weer netjes , oja.

Er zijn ook andere hoor. [/rquote]

Zo is het (liefst Duits bv EDS,Vmax,Klasen)

Om ongefundeerde, tendentieus en nodeloos kwetsende opmerkingen te besparen.

Gebruik de zoekfunctie.:P:P:P:P:P:P:jerry:jerry:jerry:jerry

Vandaag bij Chargertech geweest om te laten chippen Phase 1.

Aardige gast en werd gelijk geholpen. mocht meekijken hoe alles in zijn werk gaat...daarna testrit gemaakt.....echt een groot verschil van 192 naar 237 pk/390 Nm...erg tevreden....

Chargertech heeft geen testbank, maar heeft ahv een EDS file de remapping gedaan..kan dus niet precies zeggen of het 237 Pk is of iets minder...

Dus een remap, niet custom.

Geen bank, dus hoe wil hij die 237 dan garanderen?

Kijk als alles goed is gegaan, loopt hij niet te arm of te rijk en merk je ook echt verschil. Dan zit het meestal wel goed.

:cry niet doen dus!

gewoon af laten stellen op de bank met alle toeters en bellen ;)

weet je zeker dat het goed zit :agent

Terug
Naar boven