• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaringen met EDS phase 3?

Hoe kan je een actuator strakker zetten dan? Dat hij zn druk langer behoud is dat dan over zn gehele toerengebied? Als je zo'n. ding minimaal strakker zet is dat voelbaar? Stay er ergens omschreven hoe dat in zn werk gaat?

Hoe kan je een actuator strakker zetten dan? Dat hij zn druk langer behoud is dat dan over zn gehele toerengebied? Als je zo'n. ding minimaal strakker zet is dat voelbaar? Stay er ergens omschreven hoe dat in zn werk gaat?

:D Hoi Frank!

De actuater zit vooraan het motorblok boven de turbo.

Het is een doosje met eeen stang met moertjes.(steeksl.10 m6 moertje)

Deze moertjes kun je naar boven vaster draaien.

Je kan hiermee de turbo druk verhogen maar ook te hoog zetten.
z20leh_turbo.jpg

DZ is het doosje zg.

Zet wel een borg moertje onderaan erbij anders kans op los trillen en dan schiet hij uit de houder.Heb ik dus gehad :???:

:D Hoi Frank!

De actuater zit vooraan het motorblok boven de turbo.

Het is een doosje met eeen stang met moertjes.(steeksl.10 m6 moertje)

Deze moertjes kun je naar boven vaster draaien.

Je kan hiermee de turbo druk verhogen maar ook te hoog zetten.
z20leh_turbo.jpg

DZ is het doosje zg.

Zet wel een borg moertje onderaan erbij anders kans op los trillen en dan schiet hij uit de houder.Heb ik dus gehad :???:

Dus als ik die bijv. een kwart zou draaien dan draai je inprincipe de noodtoestand minimaal op? Wel linke soep idd. Ben wel benieuwd hoe dat precies in zn werk gaat.

Dus als ik die bijv. een kwart zou draaien dan draai je inprincipe de noodtoestand minimaal op? Wel linke soep idd. Ben wel benieuwd hoe dat precies in zn werk gaat.

Terug
Naar boven