Nu het weer kouder wordt heb ik helaas dan toch een minpunt van de Insignia gevonden: ik mis de voorruitverwarming van m'n Mondeo... Jarenlang gewend om alleen zijruitjes te hoeven krabben en ook bij een beslagen voorruit met één druk op de knop binnen 30 seconden vrij zicht naar voren te hebben. Niets van dat in de Insignia; zolang de motor nog niet op temperatuur is, heeft het weinig zin om de blower vol op de voorruit te zetten, gaat nog veel te langzaam. Daarnaast moest ik vanmorgen de voorruit krabben. In de kou.
Ben nu dus een rondje kijken voor standkachels. Iemand hier ervaring met een standkachel in de Insignia? Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? En kost het met slechts één rib uit m'n lijf, of moet ik m'n huis er voor verkopen? Lijkt me wel een nuttige aanvulling namelijk, ook straks weer met de wintersport. Daarbij zal het ook fijn zijn voor de Insignia zelf, kan ie gelijk met een voorverwarmde motor aan de tochten beginnen.
Ben nu dus een rondje kijken voor standkachels. Iemand hier ervaring met een standkachel in de Insignia? Zijn er nog zaken waar ik op moet letten? En kost het met slechts één rib uit m'n lijf, of moet ik m'n huis er voor verkopen? Lijkt me wel een nuttige aanvulling namelijk, ook straks weer met de wintersport. Daarbij zal het ook fijn zijn voor de Insignia zelf, kan ie gelijk met een voorverwarmde motor aan de tochten beginnen.