• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Essen en de Astra

de klassieke GT/E strepen zijn weer trug :wors:wors:wors woehoe!!! ziet er erg goed uit zo deze uitvoering:thumbup

de klassieke GT/E strepen zijn weer trug :wors:wors:wors woehoe!!! ziet er erg goed uit zo deze uitvoering:thumbup

origineel gepost door InjectTheVenom

GT/E strepen? Hier in het dorp staat een Chevrolet El Camino SS met dezelfde strepen over een zelfde rode lak :hmmz

ik bedoel die strepen zoals op de manta a gt/e:D

origineel gepost door InjectTheVenom

GT/E strepen? Hier in het dorp staat een Chevrolet El Camino SS met dezelfde strepen over een zelfde rode lak :hmmz

ik bedoel die strepen zoals op de manta a gt/e:D

origineel gepost door opelfreak

Hmz, mss wordt een 1600 Turbo toch nog wel interressant voor Opelfreak:hmmz

Mja, de Corsa D GSI hadden ze toch ook al over de 200 pk gejaagd, dat was steinmetz geloof ik. Zeker een hitsig ding om mee te rijden, ook standaard wil het best voorruit. Je moet hem wel op toeren houden.

Mja, de Corsa D GSI hadden ze toch ook al over de 200 pk gejaagd, dat was steinmetz geloof ik. Zeker een hitsig ding om mee te rijden, ook standaard wil het best voorruit. Je moet hem wel op toeren houden.

origineel gepost door Astraman

Die van Diblas corsa D opc gooit er nog een schep boven op 400 pk:o:thumbup

origineel gepost door Astraman

Die van Diblas corsa D opc gooit er nog een schep boven op 400 pk:o:thumbup

Terug
Naar boven