• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Essen-motorshow

Die sticker is alleen in bepaalde gebieden (steden) verplicht. Net als sommige vrachtwagens in Nederland ook niet in mileugebieden mogen komen die vaak in binnensteden liggen. Je kunt er wel heen zonder sticker, maar waarom zou je er geen kopen voor 12,50? Zijn altijd geldig en dan hoef je nooit na te denken als je naar Duitsland gaat.

Een paar jaar geleden hoorde ik een klant bij de ANWB zeggen dat ze bijvoorbeeld camera's hebben staan bij parkeergarages in binnensteden en als je niet de juiste sticker hebt krijg je de bekeuring automatisch thuisgestuurd. Was een duur parkeerplekje voor hem...

Link met meer informatie

Deze nieuwe regel kan je veel meer geld gaan kosten:

Link naar persbericht

Voor degene met zomerbanden dus hopen dat de sneeuw en ijzel nog een weekje weg blijven in Duitsland.

javascript:void(0);

vandaag de hele dag in essen aan het lopen geweest was er wel rustiger als altijd

dus mooi de ruimte alles rustig te bekijken. foto's volgen likt ff niet:thumbdown

origineel gepost door JohnC

javascript:void(0);

vandaag de hele dag in essen aan het lopen geweest was er wel rustiger als altijd

dus mooi de ruimte alles rustig te bekijken. foto's volgen likt ff niet:thumbdown

mooi hopen dat t dinsdag ook zo rustig is

Ben ook geweest en zo te zien heb je ongeveer hetzelfde qua Opel als mij gezien haha!

Stond boven ook nog een klein kraampje die originele delen verkocht van Opel en wat Steinmetz / Irmscher / Mattig spul..

Is niet super groot, had ook nog Lexmaul inlaten hangen zag ik.. !

Ik ben ook weer terug was om half 8 thuis.. waren rond 16.30 vertrokken:swear

Maar zagen het al sneeuwen toen we daar liepen en zag da het niet bleef liggen... maja enige tijd later bleef het wel liggen ... pfff. We hebben over 60km niet harder gereden als 80km per uur.. dus dan weet je het wel!

Venlo de grens over sommige stukken 110 gereden en Bij Asten weer stapvoets...

Nu kunnen me velgen en zomerbanden gaan rusten voor het volgende jaar..

Heb zat bekijks gehad met me sneeuwschuiver:D:D

Maar er waren nu veel meer opels te zien als anders... meestal had ik meer foto s van vrouwen,maar nu meer foto s van opels en verschillende velgen:jerry

Alhowel ik me laatste 12 en een heel mooi meidje was.. die was bloedmooi en wat ze aan had was supergeil:P

AL met al een gezellige dag gehad

Heb een filter gekocht van Pipercross

collega een bedradings setje, 25mm2 stroom en rca kabels en zekering)

Die bij die roze smart zeker....die ging er ook echt voor staan :P

Ben ook weer veilig thuis, heb wat fotootjes gemaakt en 4 schaalmodellen op de kop getikt:

- Rekord E

- Rekord P2 SchnellBestelwagen

- Opel Blitz Kastenwagen

- Vauxhall Cavalier

Verder wat ideetjes her en der opgedaan en een ingeving gekregen voor mijn astra om iets aparts te gaan doen, maar eerst eens even kijken of bruintje dat trekken kan en het haalbaar is.

Heb in ieder geval een goeie dag gehad.

Gij mag niet meer raaien:P

Bij mij lag ze meer over de Evo,lekker zwoel kijken;)

origineel gepost door Astraman

Die bij die roze smart zeker....die ging er ook echt voor staan :P

Ben ook weer veilig thuis, heb wat fotootjes gemaakt en 4 schaalmodellen op de kop getikt:

- Rekord E

- Rekord P2 SchnellBestelwagen

- Opel Blitz Kastenwagen

- Vauxhall Cavalier

Verder wat ideetjes her en der opgedaan en een ingeving gekregen voor mijn astra om iets aparts te gaan doen, maar eerst eens even kijken of bruintje dat trekken kan en het haalbaar is.

Heb in ieder geval een goeie dag gehad.

ik ben er gister ook geweest.

er stonden mooiere auto's als 4 jaar geleden.

mijn vriendin heeft nog een aantal dingen voor haar astra g gekocht voor leuke prijzen. voor de e en b kadett helaas niks kunnen vinden.

ik vond het een zeer geslaagde dag op de sneeuw op de terugweg na, de eerste 10km ruim een uur rijden. daarna viel het gelukkig mee.

over de meisjes daar. de meeste mogen ze wel eens wat bij voeren. er stond 1 van 170cm 35 kilo waarvan 5 kg tieten en 2kg plamuur.

origineel gepost door nova....

origineel gepost door Oenatje

foto's van die meid dan:D

Zal is kijken....:D

Jammer van die lul er voor loopt...maar het gaat om wat er naast staat[

Is wel niet de mooiste foto.. want die hou ik zelf hahahahaha

DSC05995.jpg

Terug
Naar boven