• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Et waarde van mijn OPC 's

ahrend

Post vaak
Weet iemand zo wat de Et waarde van mijn velgen is en of ik dan ook (net als droeftoeter;)) 2cm spoorverbreders kwijt kan zonder problemen.

bvd.

thanx:thumbup als ik het dan goed begrijp kan ik zeker 2 cm spoorverbreders kwijt,droeftoeter heeft Et 35 dus

Idd ik weet ook niet wat de gevolgen zijn op lange termijn. Maar zal je wel op de hoogte houden mocht het fout gaan. ;)

Zolang je rubbertjes:D of velgen nergens aanlopen is dat dus geen probleem. Een extreem verkeerde ET-waarde leidt wel tot extra belasting/slijtage op/van je wiellagers. Optimaal is de hartlijn van je wiel gelijk met die van het lager.

origineel gepost door ahrend

Weet iemand zo wat de Et waarde van mijn velgen is en of ik dan ook (net als droeftoeter;)) 2cm spoorverbreders kwijt kan zonder problemen.

bvd.

Als het originele Vectra velgen zijn dan zou het ET43 moeten zijn. Maar wil je het zeker weten dan pak je er gewoon even eentje af en kijk je aan de binnenkant van je velg.

origineel gepost door yzf1kr

bvd.

Als het originele Vectra velgen zijn dan zou het ET43 moeten zijn. Maar wil je het zeker weten dan pak je er gewoon even eentje af en kijk je aan de binnenkant van je velg.

Even eentje af,ik weet niet wat voor weer het bij jullie is,maar hier ben ik dan tot op mijn onderbroek nat.

bvd.

Even eentje af,ik weet niet wat voor weer het bij jullie is,maar hier ben ik dan tot op mijn onderbroek nat.

Licht bewolkt, hier en daar blauwe lucht en de zon begint door te komen. :jerry

bvd.

Licht bewolkt, hier en daar blauwe lucht en de zon begint door te komen. :jerry

Dito, 18.4 gr C. Lichte NW wind :D

Terug
Naar boven