• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Euro houden of Gulden weer terug

ehmm paars 1 rechts? sinds wanneer?

als wij destijds een rechts kabinet hadden gehad waas de euro er echt niet gekomen :jerry

@Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht!

Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis...

Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over

:wors :wors :wors :wors :wors

@Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht!

Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis...

Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over

:wors :wors :wors :wors :wors

Gewoon terug de gulden. Het eerste jaar is misschien nog duurder, omdat winkels je zullen naaien met terugrekenen.

Maar op de lange termijn is het gewoon voordeliger.

Ik ben geen PVV voorstander, maar ze hebben toch zeker wel goede punten, waardoor ik het wel meer word.

Ik hoorde op de radio zelfs dat de andere politie partijen op twitter enzo, nu komisch erover doen. Het is toch gewoon een peuterzaal daar man !

Ze lachen elkaar gewoon uit daar, is toch niet normaal :wtf

Ik hoorde ook al dat PVV de oldtimerregeling weer terug wilde, doen doen :wors

Gr Colin

Gewoon terug de gulden. Het eerste jaar is misschien nog duurder, omdat winkels je zullen naaien met terugrekenen.

Maar op de lange termijn is het gewoon voordeliger.

Ik ben geen PVV voorstander, maar ze hebben toch zeker wel goede punten, waardoor ik het wel meer word.

Ik hoorde op de radio zelfs dat de andere politie partijen op twitter enzo, nu komisch erover doen. Het is toch gewoon een peuterzaal daar man !

Ze lachen elkaar gewoon uit daar, is toch niet normaal :wtf

Ik hoorde ook al dat PVV de oldtimerregeling weer terug wilde, doen doen :wors

Gr Colin

Euro lekker houden, als de gulden terug komt wordt alles weer 2x zo duur als het al was.

Je denkt toch zeker niet dat ze alles weer zoals vroeger gaan doen dat kost alleen maar meer geld en daar zijn wij weer de dupe van en mogen dus weer een berg belasting meer gaan betalen.

Euro lekker houden, als de gulden terug komt wordt alles weer 2x zo duur als het al was.

Je denkt toch zeker niet dat ze alles weer zoals vroeger gaan doen dat kost alleen maar meer geld en daar zijn wij weer de dupe van en mogen dus weer een berg belasting meer gaan betalen.

Een uniforme munt voor landen met elk een eigen financieel beleid was bij voorbaat al een falende zaak, dat blijkt nu maar weer.

Een uniforme munt voor landen met elk een eigen financieel beleid was bij voorbaat al een falende zaak, dat blijkt nu maar weer.

Gulden zowieso niet meer terug. Als je alle bedragen weer x 2,20371 moet doen zie je hoe hard we al die tijd al genaaid worden met die prijzen.. En bovendien kost het weer miljoenen stickers en nutteloze gulden-calculators, waar de regering ons later weer belasting over terug laat betalen. En die oldtimer regeling moet zowieso terug. Er staat bij me ouders nog een Mitshubitchie (tja what's in a name) uit 1988 die nevernooit geen oldtimer gaat worden met de huidige regeling... en dat is zowieso zonde.. ik stem pvv :P

Manuela

Gulden zowieso niet meer terug. Als je alle bedragen weer x 2,20371 moet doen zie je hoe hard we al die tijd al genaaid worden met die prijzen.. En bovendien kost het weer miljoenen stickers en nutteloze gulden-calculators, waar de regering ons later weer belasting over terug laat betalen. En die oldtimer regeling moet zowieso terug. Er staat bij me ouders nog een Mitshubitchie (tja what's in a name) uit 1988 die nevernooit geen oldtimer gaat worden met de huidige regeling... en dat is zowieso zonde.. ik stem pvv :P

Manuela

Mitsubitchie :thumb

Tja, ondanks de paar goeie punten van de PVV vind ik ze vaak nog te onbeschoft en denken ze te weinig na....ze benoemen de problemen en dat is heel goed, maar ze komen maar zelden met een oplossing en dat vind ik wat minder. Ik blijf dus nog ff bij de VVD.

Het enige wat er leuk is aan de PVV, is dat haar van Wilders. Wat Theo Maassen ook al zei, die man is een vampier...als je een spiegelbeeld zou hebben, zou je wat aan dat haar doen. :jerry

Terug
Naar boven