• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Europese volumebeperking Samsung Galaxy S3 verwijderen

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Ik wil die door de EU opgelegde onzin van mijn S3 af hebben omdat ik zelf wel kan bepalen wat mijn oren aan kunnen, welke app of software gaat hiervoor zorgen?

Andere software versie er op planten...

denk niet dat een app dit zal kunnen uitschakelen.

Greetz Emiel

hahaha alle europese telefoons zijn beveilig.

je moet de beveiliging verwijderen (rooten)

en dan aangepaste software en drivers installeren.

dan kan je van alles met je foon doen ook overclocken en der gelijk.

kijk anders hier ff

hier kan je alle info vinden die je moet hebben.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1563" onclick="window.open(this.href);return false;

met name onder Galaxy S III Android Development

@svdk20 wrote:hahaha alle europese telefoons zijn beveilig.

je moet de beveiliging verwijderen (rooten)

en dan aangepaste software en drivers installeren.

dan kan je van alles met je foon doen ook overclocken en der gelijk.

kijk anders hier ff

hier kan je alle info vinden die je moet hebben.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1563" onclick="window.open(this.href);return false;

met name onder Galaxy S III Android Development

Zo dus. Tipje: kijk ook eens op YouTube als je de tekst te veel vind worden :angel

mocht je een beetje handig zijn en geen zin om te gaan rooten etc. dan kun je ook op zoek naar de "secret code" voor de s3.

voor een S2 (misschien werkt deze ook op de S3): *#197328640# dit is het service menu (code) en kun je alles zien en veranderen.

@corsa14slow wrote:mocht je een beetje handig zijn en geen zin om te gaan rooten etc. dan kun je ook op zoek naar de "secret code" voor de s3.

voor een S2 (misschien werkt deze ook op de S3): *#197328640# dit is het service menu (code) en kun je alles zien en veranderen.

Werkt ook op de S3

@corsa14slow wrote:mocht je een beetje handig zijn en geen zin om te gaan rooten etc. dan kun je ook op zoek naar de "secret code" voor de s3.

Dat lijkt inderdaad te werken maar het audio menu is dood oftewel als ik er op klik gebeurt er niets.

Beter is rooten met een tool, het leukste blijft de beats audio mod dan merk je wel wat echt geluid is, heb de mijne ook geroot i.c.m. beats audio. Als je overweegt om te rooten chek de link, rooten was voor mij twee klikken, custom rom erop en klaar. Batterij gaat langer mee dan normaal echt handig.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1790965" onclick="window.open(this.href);return false;

Galaxy Nexus Tapatalk

"The Developement of this tool will be stopped for about 3 or 4 weeks because my notebook with all data is courruptet and I had to Re write the script"

Dat geeft me nou niet echt bepaald veel vertrouwen dat rooten een veilige business is :hmmz

Ik durf het niet aan, bij mij gaat alles fout. Maar wel erg blij met mijn s3. Ik heb wel mijn bedenkingen over de accuduur, dat slaat werkelijk nergens op.

Zou der nog ff mee wachten, over een paar weekjes heb je Jelly Bean op de S3, daar dan een gecrackte versie van vinden tegen die tijd

Nee klopt maar je kan al rooten enz. Lees die forum goed door. Ik heb de zelfde tool alleen dan voor de samsung galaxy nexus en werkt perfect. Je kan wachten als je wilt maar dat is meer denk ik voor de orginele firmware. Download en kijk wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je hebt geroot kan je nieuwe batterij kernel erop gooien zodat je batterij langer meegaat. Mijne sloeg ook nergens op en nu doe ik er de hele dag mee soms twee.

Galaxy Nexus Tapatalk

@iquick wrote:Nee klopt maar je kan al rooten enz. Lees die forum goed door. Ik heb de zelfde tool alleen dan voor de samsung galaxy nexus en werkt perfect. Je kan wachten als je wilt maar dat is meer denk ik voor de orginele firmware. Download en kijk wat de mogelijkheden zijn. Wanneer je hebt geroot kan je nieuwe batterij kernel erop gooien zodat je batterij langer meegaat. Mijne sloeg ook nergens op en nu doe ik er de hele dag mee soms twee.

Galaxy Nexus Tapatalk

Mijne is nog helemaal origineel, en dan gebruik ik hem flink, hele dag door appen mailtjes en internetten (af en toe een spelletje) en doe er toch echt de hele dag mee.

En dan heb ik het over dagen van 5 uur sochtends tot 12-1 uur snachts, en dan heb ik nog zo'n 20-30% over.

Als ik die dingen uitvoer kom ik met de tijden die jij bedoeld nog uit op 50% uitgaande dat mijn batterij 1750mah is en die van jullie 2100mah. Dus gebruik valt mee van de sgs3. Ik gebruik mijn toestel sinds 8 uur nu heb nog 75% over.

Galaxy Nexus Tapatalk

Ik leg 'm s'avonds met 100% accuvulling weg, zet ALLES uit en de volgende ochtend zit ik op 85 %. Ook de energiebespaar stand staat aan, iets wat ik overigens belachelijk vind: ik heb geen supersnel toestel gekocht om vervolgens alles op halve kracht te laten draaien omdat de accu het niet trekt.

Ik doe op zich weinig er mee, maar ik haal de avond net. Maar er schijnt een groot onderling verschil te kunnen zijn. Wat aangeraden wordt is het toestel terug te sturen, en als je 'm dan terug krijgt dan gaat ie 2 dagen mee. Ik heb een nieuwe reserve accu liggen, ik ga die maar is proberen.

Terug
Naar boven