• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Europese volumebeperking Samsung Galaxy S3 verwijderen

Dat heb ik nooit gehoord dat je na opsturen twee dagen ermee doet waar heb je dat vandaan dan stuur ik die mijne maar eens op, geloof mij, geen een smartphone haalt de dag met een positief percentage, alleen door tweaks en aanpassingen. Zoals ik al eerder zei gaat die mijne max 1,5 dag mee soms 2 en dat is i.c.m. een nieuwe custom rom en een battery kernel. Maar ik laad em altijd 100% op. Wat je ook kan doen is idd een sterkere batterij kopen iets van 2500mah dacht ik of 3100mah. Die kan met een battery kernel langer dan 2 dagen mee.

Galaxy Nexus Tapatalk

Dat ben ik meerdere keren tegen gekomen tijdens een uitgebreidde google sessie. Dat mijn telefoon het maar één dag doet daar het ik geen moeite mee, dat ben ik al 2 jaar gewent. Maar ik verwacht wel het einde van de avond te halen. Zeker als je bedenkt dat ik er vrij weinig mee doe.

Ik heb trouwens die volume app er op gezet, scheelt wel iets, maar als ik wat meer herrie wil via stereo in mijn garage, dan moet ie wel op 10. Het appie helpt wel iets, maar verricht geen wonderen.

De lijst gaat nog verder als 10 he gewoon naar beneden scrollen dan ga je tot en met de 20 (ff de betaalde versie downloaden), heb hier vanochtend bijna de ramen er uit geblazen, Galaxy S3 powered stereo op de slaapkamer :jerry

Terug
Naar boven