• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even delen! Velgenreiniger

wieldoppen uhu... :wtf

Maar als je meerdelige velgen heb en je kan er niet makkelijk bijkomen (wielboutjes en dergelijke).. En dat komt nog wel eens voor.. dan is dit geniaal :)

@KadAstra-EF wrote:Ik gebruik gewoon afwasmiddel om mijn wieldoppen schoon te krijgen.

Doet het ook prima !!

Rik ;)

het meeste vuil zit ook tussen de dop en de velg :D

setje calibra turbo's zouden hem beter staan, mjah :jerry

Gr. Mario

Ik gebruik zelf van dat spul dat je bij een automaterialenzaak koopt, maar zal die hierboven eens proberen. Vind wel die borstels voor je wielen heel fijn (al zit je zelf wel helemaal onder na het gebruik ervan:

525052.jpg

wieldoppen uhu... :wtf

Maar als je meerdelige velgen heb en je kan er niet makkelijk bijkomen (wielboutjes en dergelijke).. En dat komt nog wel eens voor.. dan is dit geniaal :)

@KadAstra-EF wrote:Ik gebruik gewoon afwasmiddel om mijn wieldoppen schoon te krijgen.

Doet het ook prima !!

Rik ;)

het meeste vuil zit ook tussen de dop en de velg :D

setje calibra turbo's zouden hem beter staan, mjah :jerry

Gr. Mario

Ik gebruik zelf van dat spul dat je bij een automaterialenzaak koopt, maar zal die hierboven eens proberen. Vind wel die borstels voor je wielen heel fijn (al zit je zelf wel helemaal onder na het gebruik ervan:

525052.jpg

@RISL wrote:Dusty ja, werkt dat ook op de velgen? ik ontvet er m'n motorruimte af en toe mee.

dusty werkt overal op, het is net een wondermiddel.

zelf ben ik nogal fan van de velgenreiniger van de action, kost 2 euro geloof ik.

en rik was me weer voor hahahaa :P:P

maar uhhh.

bij de action hebben ze ook velgen reiniger verkocht, weet niet als ze dat nog hebben maar dat werkt ook nog wel redelijk.

met wat geluk heb ik binnen kort een paar andere velgen(kan ook nog wel ff duren haha) zijn volgens mij nog nooit gewassen dus denk dat ik die van de turtle wax dan maar eens ga proberen.

zal wel zobeetje overal te koop zijn neem ik aan?

@RISL wrote:Dusty ja, werkt dat ook op de velgen? ik ontvet er m'n motorruimte af en toe mee.

dusty werkt overal op, het is net een wondermiddel.

zelf ben ik nogal fan van de velgenreiniger van de action, kost 2 euro geloof ik.

Dasty ja....maar we wisten waar het over ging hè ;)

Turtle Wax is bij de Halfords in Breda een stuk goedkoper dan bij andere automaterialenzaken in de omgeving. Dus misschien is dat bij andere Halfords'en ook?

Terug
Naar boven