• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen Astra G 1.8 16V FOTO'S

kupersr

Post weinig
Beste leden,

na een tijdje op dit forum te hebben rond gekeken dacht ik dat het wel eens tijd werd om me voor te stellen.

Nou bij deze dus. Ik heb samen met mij (tweeling)broertje in juni deze Opel Astra gekocht en helaas niet zonder problemen.

De synchromesringen hielden er mee op en dus werd het tijd voor een ruilbakje. Tot nu toe gaat het weer helemaal goed met onze astra!

Ik ben nog op zoek naar een adresje om mijn oude bak vakkundig te laten restaureren. Dus als iemand een adres weet, die is welkom.

Hier een plaatje bij het praatje:

IMG-20121222-WA00101_zpsc9154a17.jpg

IMG-20121222-WA00111_zps01529cf9.jpg

IMG-20121222-WA00121_zps91f9ce96.jpg

IMG-20121222-WA00131_zps1fbd70f3.jpg

IMG-20121222-WA00141_zps1672d5c3.jpg

IMG-20121222-WA00151_zpsddc9f25f.jpg

De aanpassingen tot nu toe zijn als volgt:

- Insignia sproeiers € 7.50

- Interieurfilter € 15.00

- Irmscher Soft Stern 16 inch met winterbanden (wintersetup)

- OPC 2 turbo Velgen voor de zomersetup

- OPC1 onderlip gemonteerd € 20.00

En er volgen vast nog meer modificaties!

Ik hoop dat ik een paar positieve reacties krijg!

Gr Kupersr

Welkom, ziet er netjes uit! :thumb Leuke stoeltjes ook.

Jammer van de versnellingsbak.

Veel plezier met de opel!

Welkom :thumb

Hele nette astra leuk interieur, alleen jammer van het tellerhuis ziet er zo saai uit zou er één van een coupé in zetten maar dat is mijn mening.

Luuk

haha bedankt. Ja daar ben ik al driftig naar op zoek. Trouwens heb ook al een opc 1 onderlip geplaatst.

Een vent van marktplaats bood een opc1 aan in onderdelen en dat was voor mij een half uurtje rijden!

Heeft het interieur onbeschadigd verkocht voor 300 euro verkstbeocht de gek. Onderlip was eerst bestickert helaas.

Helemaal vrij gemaakt en zelf gespoten en gekit en dergelijke. Was 20 kwijt :jerry

Dat is zeker niet duur voor zo'n interieur, heb je zelf de stootstrips en deur grepen laten spuiten of was dat al zo bij aankoop?

@Opeltje17 wrote:Dat is zeker niet duur voor zo'n interieur, heb je zelf de stootstrips en deur grepen laten spuiten of was dat al zo bij aankoop?

Was al zo bij aankoop. Ziet er wel mooi uit vind ik. Men broer heeft een astra g station met meegespoten handgrepen maar de rest niet. Is nu helemaal aan het verweren :wtf

Erg nette G, en ook nog een Silver Edition interieur erin !

Erg zeldzaam interieur, zeker in goede staat omdat die nooit in Nederland zijn geleverd.

Hopelijk zijn jullie problemen nu over en kunnen jullie gaan genieten van een heerlijk rijdende Astra G.

Gr. Arjan

Welkom hier! :thumb beide astra's zijn prachtig! Alleen ben je nog iets van plan met je gele koplamp? Dan is ie helemaal af! ;) en een keertje poetsen kan ook geen kwaad :jerry :D

( yeey nog 5 posts en ik zit op 200 :D ) sorry voor het -offtopic :jerry

Grt

Ik wist niet dat dat interieur zo heette.

Zo te zien kan oscar goed poetsen. Jou astra komt me bekend voor.

In het voorjaar een volledige poetsbeurt haha. En ik ben op zoek naar depo lampen.

Met xenon. :thumb

Nooit geleverd. Klinkt exclusief.

Gr

Erg mooie wagen! En die depo's met xenon is een prima idee, ga ik ook doen van de week.

Heb de depo's binnen nu nog wachten op mijn xenon. :(

Leuk zo het verhaal van jou update's :thumbup

Zouden ze op onderstaande forum ook heel erg leuk vinden. ;) je bent er van harte welkom.

Kun je die pootjes van je dashbord kastje zo wisselle of hoe werkt dat? Bij mij zijn alle twee de pootjes afgebroken -.- dus ik dacht moet andere dashbord kastje keer monteren.

@Maurice89 wrote:Kun je die pootjes van je dashbord kastje zo wisselle of hoe werkt dat? Bij mij zijn alle twee de pootjes afgebroken -.- dus ik dacht moet andere dashbord kastje keer monteren.

Ja kun je los vervangen, ik was 11 euro kwijt bij de dealer. Een monteur hielp me even en was binnen 30 seconden weer klaar met het kastje!

Veel mensen zijn vaak op zoek naar een geel nieuw kastje, maar dit is de oplossing! :thumb

11euro per setje? Of 22 totaal. Dan ga ik die ook maar eens bestellen en ik wou idd een andere dashbord kastje halen :jerry

Terug
Naar boven