• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even Voorstellen en meteen een vraagje

Tiim

Lid
Grotefoto-D3K63IHD.jpg

Hallo,

Na begonnen te zijn met verschillende opels even een slippertje gemaakt naar andere merken o.a. alfa, peugeot, bmw weer gelukkig terug bij opel met deze vectra c.

Ben begonnen met een vectra a. deze helaas door beginnersfoutje totalloss gereden :cry daarna verschillende opels gehad waaronder vectra a(2x), astra f(2x), kadett d, kadett e gsi cabrio, corsa a gt, corsa b gsi, vectra b station. meerdere auto's van mij al voorgesteld hier op het forum.

Nu ben ik trotste bezitter van deze vectra c gts 2.2 16v uit 2002, voor ons de ideale gezinswagen aangezien we in mei ons eerste kleine wonder verwachten.

heb alleen 1 probleempje, Namelijk: als ik alleen in de auto rijdt slipt de koppeling niet ( in ieder geval niet merkbaar), zo gauw we met 2 of meer in de auto zitten slipt de koppeling tussen de 500 en 750 toeren bij gas geven na overschakelen. vind het een vreemd voorval. wat zou dit kunnen zijn? zijn dit de koppelingsplaten of ook het massavliegwiel? heeft iemand dit al vaker meegemaakt?

hopelijk hebben jullie een idee en oplossing hiervoor want verder ben ik dik tevreden over mijn vectra! :D :D

Terug
Naar boven