Opeltje023
Lid
Hallo mede Opel liefhebbers 
Ik ben Tom, 23 jaar en kom uit Oss (Noord-Brabant).
Ik lees al geruime tijd mee en vond het wel eens tijd worden om me voor te stellen.
Sinds April dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra H GTC uit 2006 103kW
Hij heeft een beetje de standaard opties denk ik zo, niks overdreven. Cosmo uitvoering:
-Electronic Climate Control
-Cruise control
-Zicht- en lichtpakket (incl. Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatische lichten)
-Electrische en verwarmde buitenspiegels
-Half leder interieur waar ik eigenlijk wel trots op ben
-OPC Line Pack 1 pakket (voorspoiler,achterbumperspoiler,dakspoiler en zijskirts)
-Chrome rondom de ramen en ook bij de lichten
-Etc.
Heel misschien zijn er sommige die mij herkennen van mijn vorige auto, mijn groene Astra G uit '98 die ik na 4 jaar plezier had verkocht.
Ik zat toendertijd veel bij het AGT-forum
.
Dit is mijn oude auto:
Dit is mijn nieuwe Astra:
Ik heb nog niet heel veel veranderingen doorgevoerd,
Exterieur
- Velgen 18inch
- Ik ben bezig met de mistlampen, ze zitten er al in maar zijn nog niet aangesloten.
- Gisteren een set Xenon, met koplampen besteld via GM-Tuningparts.
In de auto heb ik heel de audio installatie een beetje opgekrikt met alles van Infinity.
- Composet voor,
- Speakers achter,
- 2 versterkers (Mono-block en 4-kanaler)
- Een subwoofertje.
Alles netjes weggewerkt. Al zeg ik het zelf.
Nu moet ik alleen nog ff kijken of de radio van DSS me niet in de steek laat.
Versterkers in de bodem weggewerkt en alles redelijk standaard proberen te houden.
Hier een kleine foto van de kofferbak waar de versterkers en subwoofer inzitten.
Plannen voor de toekomst zijn eigenlijk het werkend maken van de mistlampen en de xenon.
En wil ik zoiezo nog een beetje verlagen.
De rest zie ik tegen die tijd wel weer
Groet,
Tom
Ik ben Tom, 23 jaar en kom uit Oss (Noord-Brabant).
Ik lees al geruime tijd mee en vond het wel eens tijd worden om me voor te stellen.
Sinds April dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra H GTC uit 2006 103kW
Hij heeft een beetje de standaard opties denk ik zo, niks overdreven. Cosmo uitvoering:
-Electronic Climate Control
-Cruise control
-Zicht- en lichtpakket (incl. Regensensor, Automatische dimmende binnenspiegel, Automatische lichten)
-Electrische en verwarmde buitenspiegels
-Half leder interieur waar ik eigenlijk wel trots op ben
-OPC Line Pack 1 pakket (voorspoiler,achterbumperspoiler,dakspoiler en zijskirts)
-Chrome rondom de ramen en ook bij de lichten
-Etc.
Heel misschien zijn er sommige die mij herkennen van mijn vorige auto, mijn groene Astra G uit '98 die ik na 4 jaar plezier had verkocht.
Ik zat toendertijd veel bij het AGT-forum
Dit is mijn oude auto:
Dit is mijn nieuwe Astra:
Ik heb nog niet heel veel veranderingen doorgevoerd,
Exterieur
- Velgen 18inch
- Ik ben bezig met de mistlampen, ze zitten er al in maar zijn nog niet aangesloten.
- Gisteren een set Xenon, met koplampen besteld via GM-Tuningparts.
In de auto heb ik heel de audio installatie een beetje opgekrikt met alles van Infinity.
- Composet voor,
- Speakers achter,
- 2 versterkers (Mono-block en 4-kanaler)
- Een subwoofertje.
Alles netjes weggewerkt. Al zeg ik het zelf.
Nu moet ik alleen nog ff kijken of de radio van DSS me niet in de steek laat.
Versterkers in de bodem weggewerkt en alles redelijk standaard proberen te houden.
Hier een kleine foto van de kofferbak waar de versterkers en subwoofer inzitten.
Plannen voor de toekomst zijn eigenlijk het werkend maken van de mistlampen en de xenon.
En wil ik zoiezo nog een beetje verlagen.
De rest zie ik tegen die tijd wel weer
Groet,
Tom