• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen, Nick opel astra H GTC 1.9 CDTI 120pk

Beste

Ik ben Nick en heb me een Opel Astra H GTC 1.9CDTI gekocht van het bouwjaar 2007!

Ik reed hiervoor met een renault laguna (1ste wagen) en heb even gespaard om iets degelijks te kopen.

vader van een vriend van me verkocht deze, en heb hem gekocht voor 11.000€

staat maar 55.000km op de teller, hij deed er amper 10.000 mee per jaar en is in super super staat!

heeft alles stoffe sportzetels, sportknop, cruise control enz...

hieronder de foto's hoe hij er bij staat!

241uzgx.jpg

35jhtw4.jpg

25gqkwx.jpg

Geplande wijzigingen:

*CD 30 uitbouwen en een Alpine CDE-w233R CHECK

*Subwoofer instal CHECK

*embleemloze grille vooraan CHECK

*17inch velgen originele opel penta's CHECK

*verlagen, ben er nog niet helemaal uit merk/kwaliteit

*Led achterlichten CHECK

*Led interieur + nummerplaathouder en standlichten

*Volledig OPC line voorbumper,achterbumper,zijlijsten

*Remap voor wat meer paardjes

laat maar iets weten!

welkom hier en veel plezier..

ik ben ook pas nieuw op het forum en zit nu al uren te lezen en typen.. heel gezellig hier en heel veel mensen die echt veel weten en je overal mee kunnen helpen..

mooie auto

groetjes do

Al veranderd:

*CD 30 uitbouwen en een Alpine 2DIN CDE-w233R erin + kabels voor subwoofer pioneer gelegd en weggewerkt alles aangesloten en getest! foto's volgen

Heb de Alpine laten installeren bij ARC in Deurne, zit ook een kabel van Alpine bij voor de stuurwielbediening, kan deze dus volledig bedienen vanaf men stuur + boordcomputer datum en tijd + booschappen op het scherm kan nog allemaal gedaan worden.

k38w84.jpg

heb ook een basic Installatie met ne Pioneer die 1200 watt top levert en 400 RMS, juist genoeg voor mooie lage tonen, heb een foto van de versterker en condensator, er volgen nog beter pics, maar hebben jullie al een beeld!

Heb de condensator ook weggewerkt in de brandblushouder :P die komt erges vanvoor moetek ng goeie plaats voor zoeken.

35ak7xs.jpg

Installatie is zo gemaakt dat ik mijn achterzetels nog mooi plat kan leggen en de subwoofer er op 2 sec uitkrijg!

Heb hier mijn wasmachine en diepvries in de astra verhuisd ,gewoon even kist eruit zetels plat en hopla :agent

Het praktische aan het aangename koppelen!

34eucjo.jpg

Update : Smoked led achterlichten, voor een koopje gevonden en ze staan perfect ! :afro

33cr9fk.jpg

Update : Embleemloze grill vooraan van steinmetz! vind het geslaagd

15wdpom.jpg

Achterbumper ligt al klaar voor gespoten te worden op zolder

Heb enkel de zijlijsten en voorbumper nodig, mocht iemand deze verkopen in de kleur z20r black sapphire laat maar pm!

1253u43.jpg

Om jullie een idee te geven hoe deze eruit komt te zien tegen de zomer heb ik een foto gephotoshopd velgen heb ik al, ben nu volledige OPC line 2 kit aan het verzamelen en dan laten spuiten in Z20r Black Sapphire!

Thema is Full Black lekker agressief en de opel penta velgen komen in het matzwart! + remmen ga ik rood spuiten met hammerite zodat deze goed afsteken tegen de zwarte velgen

Hoe de gtc wordt!

1183k78.jpg

Laat de meningen maar komen!

mooie auto , alleen amper 10.000km per jaar?

ik zou hem eens een paar keer goed warm rijden en echt goed op ze staart trappen maar dan ook alleen als die GOED warm is

Terug
Naar boven