• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen:nu met een paarse calibra v6.Nw pic's!

@calibra 16v wrote:

2mr8g1z.jpg

Deze heeft jaren geleden volgens mij te koop gestaan in drachten geloof ik. Kan dat kloppen??

haha meen je heb jij dat ding gekocht...???

Me vader is toen een Nieuwe Astra GTC gaan halen bij liewes, en toen zag ik hem ook staan, toen vertelde meneer liewes mij dat het een hele goeie auto was etc etc.. en vroeg nog wat voor dat ding....

ik had hem bijna gekocht, maar toch laten staan

haha meen je heb jij dat ding gekocht...???

Me vader is toen een Nieuwe Astra GTC gaan halen bij liewes, en toen zag ik hem ook staan, toen vertelde meneer liewes mij dat het een hele goeie auto was etc etc.. en vroeg nog wat voor dat ding....

ik had hem bijna gekocht, maar toch laten staan

ja klopt..ding heeft me 4000 euro gekost jaar of 4/5 gele..en dat was de vraagprijs en kon niets vanaf..

later bleek dat zijn zoon de auto op naam had..maar was een miskoop..nette auto maar motorstoring en de bak aan gort dus heeft me minimaal 6000 gekost incl. aankoop waarde :ass

ja klopt..ding heeft me 4000 euro gekost jaar of 4/5 gele..en dat was de vraagprijs en kon niets vanaf..

later bleek dat zijn zoon de auto op naam had..maar was een miskoop..nette auto maar motorstoring en de bak aan gort dus heeft me minimaal 6000 gekost incl. aankoop waarde :ass

zware tegenvaller :(

we meenden dat de carterpan pakking lekte..die dus vervangen en nu blijkt ie nog steeds te lekken..

we zijn bang dat t de keering is van de bak,dus met andere woorden moet de motor er weer uit en de bak dr weer achterweg :evil:

zware tegenvaller :(

we meenden dat de carterpan pakking lekte..die dus vervangen en nu blijkt ie nog steeds te lekken..

we zijn bang dat t de keering is van de bak,dus met andere woorden moet de motor er weer uit en de bak dr weer achterweg :evil:

ja dat is waar..de oude eigenaar kent m zowiezo niet terug :D

maar dit is gewoon een flinke tegenslag..anders had ik er vanaf vandaag al mee kunnen rijden :???:

ja dat is waar..de oude eigenaar kent m zowiezo niet terug :D

maar dit is gewoon een flinke tegenslag..anders had ik er vanaf vandaag al mee kunnen rijden :???:

ff snel wat foto's geschoten van de v6 tot zover:

efnp00.jpg

9bk5dy.jpg

rmqvsg.jpg

tevens de kevert van stalling gehaald,gepoetst en genoten van t mooie weer..en een nieuwe stickert geplakt ;)

2vl9u39.jpg

31291kl.jpg

ff snel wat foto's geschoten van de v6 tot zover:

efnp00.jpg

9bk5dy.jpg

rmqvsg.jpg

tevens de kevert van stalling gehaald,gepoetst en genoten van t mooie weer..en een nieuwe stickert geplakt ;)

2vl9u39.jpg

31291kl.jpg

zo..afgelopen twee dagen bezig geweest om de krukas keering te vervangen en gelijk de koppelomvormer keering mee vervangen..

weer afgevuld met nieuwe motorolie

nieuwe bakolie

weer een nieuwe carterpan pakking

zoals t nu lijkt nog steeds geen lekkage weer..dus deze week bodem behandelen,motorkap erop,bumper erop en naar de apk met t ding :angel

zo..afgelopen twee dagen bezig geweest om de krukas keering te vervangen en gelijk de koppelomvormer keering mee vervangen..

weer afgevuld met nieuwe motorolie

nieuwe bakolie

weer een nieuwe carterpan pakking

zoals t nu lijkt nog steeds geen lekkage weer..dus deze week bodem behandelen,motorkap erop,bumper erop en naar de apk met t ding :angel

Vandaag de Calibra naar de APK gebracht, en goed gekeurd! Bijna 3jaar en precies 100 kilometer later:d

Terug
Naar boven