• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen wel zo netjes

halla iedereen ,

mijn naam is dave , woon in limburg en heb altijd al opel gereden. mijn eerste auto was een opel kadett c2 sedan 1.2

deze werd opgevolgd door een c2 sedan 2.0 ltr. deze werd later alleen nog gebruikt als zomer en hobby auto.

na wat omzwervingen met andere merken auto's kocht ik in 2006 toch mr weer een opel . dat voelde toch wel vertrouwd:D.

het werd mede door de geboorte van mijn zoontje een statiowagen mr wel waar pappa ook nog wat plezier mee kon hebben.

een opel vectra 2.0 16v cdx bwj 1997.

gr dave

Welkom dave:D

Ik hoop dat je hier een hoop informatie vandaan

kan halen, maar dat gaat vast goedkomen.

Henk

Welkom dave:D

Ik hoop dat je hier een hoop informatie vandaan

kan halen, maar dat gaat vast goedkomen.

Henk

Terug
Naar boven