• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen

Hallo allemaal,

Heb sinds kort een oranje B Ascona uit '81 vindt het heel leuk om er

mee te rijden en om hem op te knappen (heeft hier en daar een plek) :hmmz

Volgens de vorige eigenaar heeft de 1.9 4 bak al 310.000km gelopen :thumbup

maar hij gaat nog elke dag als de brandweer :D

Heb ook gelijk een vraag voor jullie...

Pas geleden wilde ik 15'' ATS cup eronder zetten deze kwamen van een Polo af

steek alles hetzelfde en een mooie ET alleen kreeg ik de wielmoeren er niet op

omdat de tapeinden te kort waren :swear

Zijn er ATS cup 15'' voor de oudere Opels of heeft 1 van jullie nog wat liggen?? of

moet ik langere tapeinden monteren??

Bedankt allemaal!

Ik heb eventueel wel ATS classic 15 inch liggen. Maar het zou gewoon moeten passen, lijkt mij niet dat er kortere wielmoeren op zijn gezet. Oftewel, het ligt aan de wielen. Je kan evt. wel langere tapeinden kopen.

Ik heb eventueel wel ATS classic 15 inch liggen. Maar het zou gewoon moeten passen, lijkt mij niet dat er kortere wielmoeren op zijn gezet. Oftewel, het ligt aan de wielen. Je kan evt. wel langere tapeinden kopen.

Oke vindt het heel raar, ik dacht ook dat het wel zou passen anders probeer ik een andere set miss dat die dan wel passen. Hou jullie op de hoogte. Bedankt iig. Groeten.

Oke vindt het heel raar, ik dacht ook dat het wel zou passen anders probeer ik een andere set miss dat die dan wel passen. Hou jullie op de hoogte. Bedankt iig. Groeten.

@Makko wrote:Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?

Voorzover ik kan zien niet, lijkt me ook stug want de auto is altijd van dezelfde man gweest en

die heeft er nooit andere wielen onder gehad.

Is het veel werk om langere tapeinden te zetten?

@Makko wrote:Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?

Voorzover ik kan zien niet, lijkt me ook stug want de auto is altijd van dezelfde man gweest en

@ErikAscona wrote:@Makko wrote:Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?

als het goed gaat niet. maar de praktijk wil dat die dingen meestal honkvast zitten :shock:

@ErikAscona wrote:@Makko wrote:Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?

als het goed gaat niet. maar de praktijk wil dat die dingen meestal honkvast zitten :shock:

@cruez wrote:@ErikAscona wrote:@Makko wrote:Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?

Heb afgelopen zaterdag ff wielen van mijn BMW e30 eronder gezet en dat past zonder moeite

merkte wel dat er al 1 tapeind los zit.

Ga donderdag naar ATS'sjes kijken en gelijk ff passen dus de tijd zal het leren..

Anders beun ik er wel langere tappen in, dan kan ik gewoon de wielen kopen die ik

graag wil.

Ze zei wel dat die ATS'sjes onder een B-kadett en onder een C-kadett hebben gezeten

dus moeten ze ook haast onder een Asci passen ;)

@cruez wrote:@ErikAscona wrote:@Makko wrote:Heel vreemd, zitten er geen spacers in geroest ofzo?

Heb afgelopen zaterdag ff wielen van mijn BMW e30 eronder gezet en dat past zonder moeite

merkte wel dat er al 1 tapeind los zit.

Ga donderdag naar ATS'sjes kijken en gelijk ff passen dus de tijd zal het leren..

Anders beun ik er wel langere tappen in, dan kan ik gewoon de wielen kopen die ik

graag wil.

Ze zei wel dat die ATS'sjes onder een B-kadett en onder een C-kadett hebben gezeten

dus moeten ze ook haast onder een Asci passen ;)

Terug
Naar boven