• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen...

Sorry als ik hem verkeerd plaats in dit forum, ben hier nog niet hellemaal in thuis :???:

Ik ben Ricardo 38 jaar sinds kort trotse bezitter van een Opel Kadett e cabrio 1.6 van 91, vroeger veel kadettjes gehad en nog steeds een must om in te rijden....

Deze kadett stond al een jaar tegenover mijn werk te koop, elke pauze viel me oog er weer op :wub

Nou heb ik natuurlijk grondig het forum afgeplosen om te zien waar de zwakke punten liggen, maar tot nu toe heb ik alleen en carb die benzine lekt....het weer is nog niet naar om er naar te kijken stink gewoon heel hevig af en toe als je rijd, zag wel al wat brandstof bij de carb :hmmz

Gelukkig hoeft dit beestje niet elke dag de weg op woon 5min. van mijn werk vandaan....

Hoop dat het weer snel beter word want de handen jeuken :D zal eerders wat pics proberen te plaatsen net wat ik zei ben nog niet hellemaal thuis....

hoi kan ik foto,s toevoegen aan een bericht en onze opel als avator maken

staat op de pc de foto,s

wij zijn trotse eigenaar van een opel d kadett 1200s

@melissa&martin wrote:hoi kan ik foto,s toevoegen aan een bericht en onze opel als avator maken

staat op de pc de foto,s

wij zijn trotse eigenaar van een opel d kadett 1200s

Da kan maar maak dan zelf een topic aan in het kadett gedeelte :vertag

En niet bij iemand anders :???:

Oja @ TS (topic starter) welkom

Terug
Naar boven