• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen.

Hallo Opel liefhebbers,ik ben nieuw hier en mijn naam is Ronnie Torremans.Ik kom uit tilburg en ben 32 jaar oud,ik ben al lang liefhebber van opel en heb op het moment een Kadet e cabrio gsi.De kadet is nu nog volledig origineel,op de kleur na dan.(radiant ebony,black cherry mazda kleur).Origineel is de auto blauw het bouwjaar is 1991 (u9).Er zit een recaro connoly interieur in en zeer nette honingraat velgen (gepolijst en binnenkant van het honingraat zwart gespoten).Het dak is aan vervanging toe.De vorige eigenaar heeft de auto zo laten spuiten en heeft toen ook mistlampen in de voorbumper laten zetten maar die zijn niet aangesloten!evenals het rechtermistlicht in de achterbumper.Aangezien dit niet origineel op de kadet zat weet ik dus niet of de kabel voorbereiding in de kabelboom zit?want ja als het eropzit moet het wel werken toch.Dus mensen weet iemand hoe ik dit kan doen en waar de stekker zit vooor de knop(ook onder dashbord?)en welke zekering?M.v.g Ronnie (aka PINKEL).

Terug
Naar boven