• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen!

Hallo allemaal,

Ik ben chris ben 37 jaar en woonachtig in didam.

Sinds kort in het bezit van een opel astra g station. (1.6 8v) bj 99

Voor de astra g had ik en opel corsa b.(1.2 16v) bj 98

Dat is tevens de auto die ik het langst heb gehad. Alleen die moest nu wijken voor een grotere auto ivm de komst van een kleine in januari.

Voor de corsa heb ik nog 3 astra (f) jes gehad (station)

2 e kadett's en nog een corsa a.

Kortom, redelijk wat opeltje's gehad de afgelopen jaren.

Heb een hoop zelf kunnen doen aan de meeste auto's dus dat is altijd makkelijk.

Ik kijk al een tijd mee op het forum, en dan het meest naar problemen die ik ook aan de auto heb of heb gehad.

Ik hoop dat ik hier nog wat wijzer mag en kan worden en natuurlijk mijn ervaring met het gene wat ik met de auto heb of heb gehad mag delen.

Gr chris

91e601febe1a3ee6be7dbdd1c126c1af.jpg

Dank je wel...Is nog standaard, maar als alles het toelaat dan komen er LM velgen onder, en andere licht units. Dit omdat ze voor aardig mat zijn :)

Dank je wel! Weet alleen niet of ze ook origineel op de station zaten. Maar dat maakt ook niet uit, ziet er net wat beter uit dan de wieldoppen die ik had.

Terug
Naar boven