• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen....

Beste forummers,

Ik ben Dennis, 32 jaar en sinds zaterdag in het bezit van een zilvergrijze vectra b2 uit 2000.

Hoogste tijd dat ik eens lid word hier. Ik hoop dat ik veel informatie kan vergaren en hopelijk jullie nog eens van dienst te kunnen zijn. Dat gaat dat wel moeilijk worden, er zitten hier een hoop kenners, zie ik.

Ik ga er wel m'n best voor doen :D

Gr,

Dennis

Welkom Dennis en uhhhh :kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

Hoi Gommel, hier de foto's......

Ik was nog even aan het stoeien met photobucket :D

IMAG0009.jpg

IMAG0017.jpg

IMAG0016.jpg

IMAG0014.jpg

IMAG0013.jpg

Nice , Mooie Onyx !!

Welkom hier en veel plezier met je vectra !!

edit: is het eigenlijk wel een Onyx?? Stoffen bekleding, geen electr. ramen achter , geen electr bedienbare buiten spiegel, geen ECC, geen BC.

maar hij is wel heel mooi !!

Hele mooie vec dennis.

Wel appart om een keer een Creme interieur te zien bij een auto met een lichte kleur.

Tot nu toe zag ik ze alleen in vectra's met een donkere kleur (donker blauw, bordaux rood, zwart, etc.)

En net als bij blendjuh, was ook bij mij het creme (lederen in mijn geval :wub) interieur het eerste wat mij direct aansprak.

Wees eerlijk . . . je ziet de binnenkant van de auto vaker dan de buitenkant . . . toch :D

origineel gepost door speaker

Nice , Mooie Onyx !!

Welkom hier en veel plezier met je vectra !!

edit: is het eigenlijk wel een Onyx?? Stoffen bekleding, geen electr. ramen achter , geen electr bedienbare buiten spiegel, geen ECC, geen BC.

maar hij is wel heel mooi !!

Het is inderdaad geen Onyx

En onyx heeft standaard leder interieur . . . zowel met zwart als creme interieur geleverd.

Als ik zo eens naar de opties kijk . . . zou het geen Business Ed. zijn?

@ Dennis

Nog plannen voor upgrades of aanpassingen?

@sw_reijnders :

Voorlopig even geen aapassingen. Op termijn vind ik een maatje grotere velgen (of twee maten!) wel erg mooi. Auto heeft trouwens 70000 km gereden, vandaar dat smetteloze interieur, denk ik.

De discussie over welke uitvoering is wel interessant. Dat vraag ik me nog steeds af.

Op de faktuur staat 'GL plus', in het onderhoudsboekje 'business edition' en ergens anders heb ik nog 'pearl' zien staan.

Kortom, onduidelijkheid alom :D

hahahaha ja leuk is dat.

ik heb hiervoor een pearl gehad uit '98, zelfde opties, maar geen passagiers airbag.

Maar voor een paar centen kun je echt nog wel leuke opties op je auto zetten hoor.

Stuur met stuurwielbediening bv. of lederen interieur of electrische spiegels :)

Op ebay wordt dat spul tegen dump prijzen aangeboden in Engeland.

Kan je vertellen, het wordt een verslaving . . . mijn Onyxje zit ook steed voller met opties :wub

Mooie auto, 1.6 16V motor (zie motorruimte / X16XEL-II)

Vectra-B2 Heeft Standaard rechter airbag

Willem

Terug
Naar boven