• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen

Opelalphen

Post weinig
Beste Omega rijders.

Geruime tijd ben ik al actief op het omega forum. Dus ik vond het wel even tijd om voorstellen. Vele mensen hebben me al geholpen met aantal problemen. Daar voor heel veel lof voor deze mensen:D!

Ik ben thomas en ben 19 jaartjes jong. Ik woon in alphen lekker bij me ouders waardoor de omega voor mij betaalbaar is.king:

Ik heb nu een bordeaux rode Omega 2.5 v6 uit 1994.

Deze is rijkgevuld met centrale deurvergrendeling, airco, automaatje, half elektrische stoelen en ga zo maar door.

Hij ziet er nog best wel goed uit voor zijn leeftijd maar heeft hier en daar een klein deukje.

Hopen dat ik hier nog lang mag van genieten en de ervaringen met jullie kan delen.

Thomas

Hey Thomas,

Hartelijk welkom, ik hoop dat je nog veel plezier zal hebben van je Omega.

gr,Aart

Hallo Thomas,

Hartelijk welkom hier op het forum. Volgens mij heb ik je Omega hier in Alphen wel eens gezien (en volgens mij wonen we dicht bij elkaar in de buurt).

Veel plezier met je auto en misschien komen we elkaar nog wel tegen.

Groet,

Walter

Ey gasten,

Bedankt voor het welkom heten:).

Walter, ja dat klopt. Volgens mij heb jij die supermooie omega bij dat kleine watervallentje als ik het goed heb. Ik heb dan al meerdere keren zitten gluren moet ik zeggen:wub .

Ja zeker sjors, een dikke cd uitvoering :angel.

Hoop binnekort nog een leren interieur in te kunnen bouwen en leuke velgen op te kop weten te tikken. Maar eerst even wat onderhoud er aan doen en zorgen dat hij blijft rijden:cool:

Terug
Naar boven