• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen.

Hallo,

Ik ben Christian 24 en woon in zeeland, ben in het bezit van een verctra gts uit 2003 en hij bevalt me prima.

Heb mezelf net in het topic 'even voorstellen'voorgesteld en nu zou ik graag een paar foto's willen plaatsen maar ik kan zo snel niet vinden hoe ik dat kan doen, kan/wil iemand mij even helpen?

Alvast bedankt.

Grtjs Chris-GTS

Hey nog een zeeuw! Welkom Ga naar tinypic .com druk op verklein en zet m op 15'' druk dan op bladeren! kies je foto! Dan Uploaden! Wachten tot je de foto ziet in je scherm. Klik dan met je rechtermuisknop op de link img code voor berichtenforums en forums druk op kopieeren en zet hem bijvoorbeeld in dit topic en plaats je ze onder je verhaal! Succes!

deze link helpt misschien? Anders moet je gaan naar opel forum en dan pc en multimedia klikken en kijken bij mijn naam! Staat op de 2e pagina! Calibra 4x4 turbo ''hoe zet je hier foto's?? Daar staat het heel duidelijk met plaatjes neergezet!

je gaat naar http://tinypic.com/

je klikt op bladeren en zoekt welke foto je wil uploaden.

achter ''verklein'' kun je de grote van de foto kiezen

ik kies altijd 17''

en dan klik je op uploaden.

nu ff wachten.

dan krijg je zoiets:

links van de foto zie je staan:

IMG-code voor forums & berichtenforums

de link juist eronder moet je kopiëren.

hoe kopiëren?

je gaat op de code staan met .

je klikt 1 keer met linker muisknop dan zie je dat de achtergrond zwart word-dan klik je met de rechtermuisknop en klik je op kopiëren.

dan is het gewoon waar je de code wil plakken-rechter muisknop en klik op plakken.

dan krijg je deze code:

en dan is het gewoon onderaan-plaats een reactie klikken.
ik hoop dat het nu lukt!

2zp76hf.jpg

ik hoop dat het is gelukt

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Hey nog een zeeuw! Welkom Ga naar tinypic .com druk op verklein en zet m op 15'' druk dan op bladeren! kies je foto! Dan Uploaden! Wachten tot je de foto ziet in je scherm. Klik dan met je rechtermuisknop op de link img code voor berichtenforums en forums druk op kopieeren en zet hem bijvoorbeeld in dit topic en plaats je ze onder je verhaal! Succes!

ja ho . . . de plaats zeeland of de provincie zeeland ;)

het plaatsje zeeland ligt in brabant he :vertag

@ chris

welkom hier jong!!

Edit!!

Dikke bak he!!

Zo jong en al zon mooie autoking:

Ziet er supermooi uit, de kleur vind ik ook vet mooi.

Toevallig bij autoteam gekocht?

mvg,

Evert.

origineel gepost door Chris-GTS

De provinci zeeland de woonplaats Goes!

Ik :sleeping al een beetje :D

Zeker rijd goed hoor:thumbup

Goes . . . oooooooh das om de hoek hier :)

T is gelukt zie ikking:! Mooie vec! Ik werk in goes rij er elke dag heen! wat voor motor heb je enz.. lid van ocz of...?

was liefde op het eerste gezicht lang lopen twijfelen maar toch maar een astra er op in geruild.

is zeker een mooie kleur vooral als hij net gewassen en gepoetst is dan kun je je haar er in kammen :D

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

T is gelukt zie ikking:! Mooie vec! Ik werk in goes rij er elke dag heen! wat voor motor heb je enz.. lid van ocz of...?

ja is gelukt bedankt!

motor is een z18xe, nee geen lid van ocz

origineel gepost door sw_reijnders

Goes . . . oooooooh das om de hoek hier :)

zeker om de hoek een kleine 30 min en je bent er

origineel gepost door janneman vectra c

Mooie Vec maar wel voorzichtig met de velgjes (zit al wat schade op zie ik)

Jan

bedankt!

ja zat er helaas al op toen ik hem kocht ze hebben ze ook al eens verwisseld van links naar rechts want heb recht bijna de zelfde schade jammer genoeg.

Mooie Vec en die kleur vind ik ook wel mooi, heb tot nu toe alleen nog maar naar zwart gekeken.

Groeten:D

Terug
Naar boven