• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen :)

Dpac

Post weinig
Bij deze even voorstellen.

Ik ben Danny, aka Dpac :p

Heb een Blauw Paarse Opel Vectra 3.0 V6 Diesel Station en is een Taxi

Volledig Beige leer en een Km stand van 158.000 ongeveer.

Nu ongeveer een half jaartje in bezit en best veel onkosten al gehad :(

o.a

Brandstofpomp

EGR klep

Schokbreker (zie mijn andere topic)

en sinds 3 dagen geleden ook nog een keer een Hert voor de auto gehad... Kosten 2000 euro :(

Gelukkig wel all risk verzekerd en hoef alleen de eigen risico te betalen zonder no claim loss gelukkig... Maarja wel weer poespas erom heen.

Binnenkort eenmaal gemaakt wil ik er weer flink tegenaan gaan, en hopelijk even geen onkosten meer tegen te komen.

:)

Heb een eigen Taxi bedrijfje in Arnhem waarin ik in mijn Opeltje mensen naar huis breng. Grote klanten kring en net als mijn klanten vinden ze de Opel geweldig, hij is zeer ruim zowel op de achterbank als aan de voorkant, grote laadruimte voor schiphol vervoer :)

Tot nu toe loopt me bedrijfje aardig en houd de auto het goed vol met mij haha. Auto is vrij snel en had ik liever een rustigere auto gehad. Want ik overtreed nogal welles de verkeersregels :P, een echte doorrijder.

Net zojuist even vervangen Voorbandjes en remblokken achter en voor, morgen even de achterbandjes vervangen :)

Ik zal van de week even foto's maken en ze alsnog posten hier, eerst natuurlijk even poetsen ;).. Bling Bling

Ik hoop hier veel te komen en veel informatie op te doen, en stukken goedkoper uit te zijn dan de Opel Dealer tot nu toe... LOL :P

origineel gepost door Dpac

Alsnog even de foto's geplaats :)

cimg0317v.jpg

cimg0321z.jpg

cimg0318f.jpg

cimg0326z.jpg

cimg0324m.jpg

cimg0325j.jpg

cimg0316bewerkt.jpg

even de foto's zichtbaar gemaakt :)

chique wagen hoor!!!

ik ben overigens ook gek op creme lederen interieurtjes :wub

Toppie bedankt dat je dat ff wilde doen :) wist niet zo gauw hoe dat moest met die codes allemaal ^^

Terug
Naar boven