• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen

Hallo, sinds half juli bezit ik een opel Zafira 1.8XE op lpg (2004 met 175000km's). Ben net terug van vakantie en het rijdt heerlijk. Wel wat kleine tinka's die niet onbekend zijn zo te zien (1 keer bleef ABS lampje branden, koelvloeistof check brand soms en dat was door verkoper al aangekondigd, indicatie lpgniveau doet het soms, meestal niet)Mijn vorige auto met pijn in het hart weggedaan, maar het moest er echt van komen. Was een mitsubishi lancer wagon uit 95, op lpg en inmiddels met 350000+ op de teller. Nooit problemen mee gehad. 18000km met alleen kosten aan banden, olie, remblokken enzovoort. Ben erg blij met mijn zafira, maar daar ik reken er maar niet op dat dat nu weer lukt.

Ik heb een zilvergrijze (compleet 1 kleur, ook de bumpers en beschermstrips), maar de exacte uitvoering is me wat onduidelijk. Het lijkt op een wat uitgeklede elegance of een luxe comfort. Wel airco (handm.), electrische ramen voor en achter, armsteun voor (maar lam helaas), maar geen mistlicht voor en geen traction control (tenminste, geen controle lampje hiervoor). Er staat ook geen 'elegance' op de zijkant, maar een gek tekentje op dezelfde plaats. Maakt me eigenlijk ook niet uit.

Tot zover!

groet!

Jos

tja pics, .... Ik ben niet zo van de auto fotograferen, maar ik zal je niet teleurstellen. Als de zon weer schijnt, komen er een paar.

Jos

Ook Welkom Jos op dit forum, nu nog ff foto's plaatsen (zijn we gek op..haha

groeten Bernd

:thumbup:thumbup:thumbup:kewlpics

Terug
Naar boven