• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen

de km stand is 126960km.

hij rijd echt super.

maar dat walmpje kan (nog geen sec) kan komen door het staan hoorde ik van men maatje(monteur).

maar ja voor de rest niks geen op of aanmerkingen op de auto.

heb net heel autoweek afgelezen en weinig narigheid over de astra kunnen vinden.

er ligt trouwens een eco motor in.

bedankt nogmaals.

mvg,

Hofmeijer.

De Astra G is een degelijke auto, waar eigenlijk maar weinig aan kan mankeren.

Wat je ook nog wel kunt doen is de oliedop eraf draaien, en kijken hoe of die er aan de binnenkant uit ziet.

En kijken hoe die ervan binnen uitziet, zoals de pedale het stuur en ook het display hiervan gaan vaak de streepjes kapot.

Wat je ook nog wel kunt doen is de oliedop eraf draaien, en kijken hoe of die er aan de binnenkant uit ziet.

En kijken hoe die ervan binnen uitziet, zoals de pedale het stuur en ook het display hiervan gaan vaak de streepjes kapot.

origineel gepost door Blue-Dragon

''heb onder de kap gekeken en alles stond mooi op peil.

ook geen mayo pot in de carter van wat ik kon zien aan de peil stok en olie dop.''

ook geen mayo pot in de carter van wat ik kon zien aan de peil stok en olie dop.''

bedankt voor je reactie.

de prijs is trouwens 2945 euro.

volgens mij is dit goed te doen.

ben aan het vergelijken geweest en hij is niet te duur en te goedkoop naar mijn weten.

binnenkant ziet er netjes uit.

stuur is niet versleten(zoals er bijv 200dkm mee is gereden).

stoelen zien er ook nog goed uit.

bedankt voor de reactie.

mvg,

Hofmeijer.

bedankt voor je reactie.

de prijs is trouwens 2945 euro.

volgens mij is dit goed te doen.

ben aan het vergelijken geweest en hij is niet te duur en te goedkoop naar mijn weten.

binnenkant ziet er netjes uit.

stuur is niet versleten(zoals er bijv 200dkm mee is gereden).

stoelen zien er ook nog goed uit.

bedankt voor de reactie.

mvg,

Hofmeijer.

origineel gepost door Astra F Vaassen

??

??

Nee ik bedoelde van dat je al gekeken had onder de oliedop etc.. wat hij zei om dat te controleren;)

ok dan.

ja sorry ik snapte niet wat je bedoelde.

maar daar had ik al naar gekeken dat klopt.

en laten we eerlijk zijn, opel is een goede degelijke betrouwbare auto waar op zich vrij weinig aan mankeerd.

bedankt voor je reactie.

mvg,

Hofmeijer.

Nee ik bedoelde van dat je al gekeken had onder de oliedop etc.. wat hij zei om dat te controleren;)

ok dan.

ja sorry ik snapte niet wat je bedoelde.

maar daar had ik al naar gekeken dat klopt.

en laten we eerlijk zijn, opel is een goede degelijke betrouwbare auto waar op zich vrij weinig aan mankeerd.

bedankt voor je reactie.

mvg,

Hofmeijer.

Oke dan zou ik er nog is een proefritje mee gaan maken, en dan een beslissing gaan nemen.

Succes met wat je gaat doen..;)

ik ga morgenavond nog even langs bij het betreffende bedrijf en toch nog even rijden.

dan zal ik er nog even een klinkerweg en een paar drempels mee pakken.

heb nu op zoab `gereden en dan hoor je vrijwel niets dus.

misschien dat er verandering in komt als ik de klinkers op ga.

lijkt me verstandig.

en hoe is de prijs?

bedankt maar weer.

mvg,

Hofmeijer.

Oke dan zou ik er nog is een proefritje mee gaan maken, en dan een beslissing gaan nemen.

Succes met wat je gaat doen..;)

ik ga morgenavond nog even langs bij het betreffende bedrijf en toch nog even rijden.

dan zal ik er nog even een klinkerweg en een paar drempels mee pakken.

heb nu op zoab `gereden en dan hoor je vrijwel niets dus.

misschien dat er verandering in komt als ik de klinkers op ga.

lijkt me verstandig.

en hoe is de prijs?

bedankt maar weer.

mvg,

Hofmeijer.

origineel gepost door robert_corsa

ik houd er niet van, een blauwe walm uit de uitlaat. dan koop ik hem liever niet.

kmstand?

ik rijd meer dan een jaar astra g uit 2002.

airco doet het nog altijd prima hoor overigens, die schijnen juist heel goed te zijn bij de astra g.

waar op te letten:

roest in de wielranden achter.

geluiden van het onderstel.

roest rond tankklep

veren willen nog wel eens afbreken.

moter:

wil nog wel eens olie slurpen.

en idd kijken onder de auto, heb tot nu toe weinig opels gezien die NIET sweten rond de carter.

ik rijd zelf een astra g. z1.6se 8v dus met 84 pk.

altijd starten en lopen.

en bovendien heb ik hem flink opnieuw ingereden, hij loopt nu beter, zuiniger en zonder olie verbruik sinds ik hem heb.

ik had hem gekocht met 98000 op de klok. hij verbruikte een beetje olie. reed 1:9 en liep niet perfect.

ik heb er nu 125384km op staan, verbruikt geen olie meer, rijd gemid 1:12 en loopt perfect.

succes met de koop

mijne verbruikt ook een beetje olie, wat heb je gedaan dat ie geen olie meer gebruikt?

gr

Terug
Naar boven