Astra1.6sport
Post weinig
origineel gepost door robert_corsa
ik houd er niet van, een blauwe walm uit de uitlaat. dan koop ik hem liever niet.
kmstand?
ik rijd meer dan een jaar astra g uit 2002.
airco doet het nog altijd prima hoor overigens, die schijnen juist heel goed te zijn bij de astra g.
waar op te letten:
roest in de wielranden achter.
geluiden van het onderstel.
roest rond tankklep
veren willen nog wel eens afbreken.
moter:
wil nog wel eens olie slurpen.
en idd kijken onder de auto, heb tot nu toe weinig opels gezien die NIET sweten rond de carter.
ik rijd zelf een astra g. z1.6se 8v dus met 84 pk.
altijd starten en lopen.
en bovendien heb ik hem flink opnieuw ingereden, hij loopt nu beter, zuiniger en zonder olie verbruik sinds ik hem heb.
ik had hem gekocht met 98000 op de klok. hij verbruikte een beetje olie. reed 1:9 en liep niet perfect.
ik heb er nu 125384km op staan, verbruikt geen olie meer, rijd gemid 1:12 en loopt perfect.
succes met de koop
mijne verbruikt ook een beetje olie, wat heb je gedaan dat ie geen olie meer gebruikt?
gr
ik houd er niet van, een blauwe walm uit de uitlaat. dan koop ik hem liever niet.
kmstand?
ik rijd meer dan een jaar astra g uit 2002.
airco doet het nog altijd prima hoor overigens, die schijnen juist heel goed te zijn bij de astra g.
waar op te letten:
roest in de wielranden achter.
geluiden van het onderstel.
roest rond tankklep
veren willen nog wel eens afbreken.
moter:
wil nog wel eens olie slurpen.
en idd kijken onder de auto, heb tot nu toe weinig opels gezien die NIET sweten rond de carter.
ik rijd zelf een astra g. z1.6se 8v dus met 84 pk.
altijd starten en lopen.
en bovendien heb ik hem flink opnieuw ingereden, hij loopt nu beter, zuiniger en zonder olie verbruik sinds ik hem heb.
ik had hem gekocht met 98000 op de klok. hij verbruikte een beetje olie. reed 1:9 en liep niet perfect.
ik heb er nu 125384km op staan, verbruikt geen olie meer, rijd gemid 1:12 en loopt perfect.
succes met de koop
mijne verbruikt ook een beetje olie, wat heb je gedaan dat ie geen olie meer gebruikt?
gr