• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen

Peer010

Post vaak
hallo ik ben nieuw hier en zal me ff voorstellen .

Ben Martijn 36 jr en rijd sinds kort een vectra b 1997 1.6 aut.

zit zo nu en dan op dit forum te kijken en staan veel nuttige tips tussen ....tijd om ook lid te worden dus:)

Welkom hier en veel veilige kilometers gewenst. Post ook even een paar pics van je vec. Zijn we dol op.

Greetz Roel met een C.

Welkom hier en veel veilige kilometers gewenst. Post ook even een paar pics van je vec. Zijn we dol op.

Greetz Roel met een C.

zal binnenkort ff wat fotootjes maken van me opeltje

moet ff 2 nieuwe bandjes regelen heb namelijk laatst 4 sportvelgen gekocht die onder een astra sport hebben gezeten alleen zitten er 2 slechte bandjes op.

maar wacht ff tot de winter voorbij is ....gladde rotzooi ben ik nu wel zat.

heb wel wat problemen gehad met me vectra ....gekocht zonder garantie en bij een niet BOVAG dealer ja ....dom he.

1e week ging me dynamo kapot en 3 weken later brak me distributieriem :mad:

14 kromme kleppen:o toen een ruilkop gekocht en heel de boel uit-en in elkaar gezet

gelukkig werk ik zelf bij een garage en heb met een collega de boel kunnen fixen.

was wel weer 1000 euro verder maar ja hij rijd weer gelukkig

zal binnenkort ff wat fotootjes maken van me opeltje

moet ff 2 nieuwe bandjes regelen heb namelijk laatst 4 sportvelgen gekocht die onder een astra sport hebben gezeten alleen zitten er 2 slechte bandjes op.

maar wacht ff tot de winter voorbij is ....gladde rotzooi ben ik nu wel zat.

heb wel wat problemen gehad met me vectra ....gekocht zonder garantie en bij een niet BOVAG dealer ja ....dom he.

1e week ging me dynamo kapot en 3 weken later brak me distributieriem :mad:

14 kromme kleppen:o toen een ruilkop gekocht en heel de boel uit-en in elkaar gezet

gelukkig werk ik zelf bij een garage en heb met een collega de boel kunnen fixen.

was wel weer 1000 euro verder maar ja hij rijd weer gelukkig

Terug
Naar boven