• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen

• Topic starter Topic starter V2W
  • Startdatum Startdatum

V2W

Lid
Hallo allen, Ik ben nieuw hier. voorheen altijd Honda rijder geweest (CRX type2 V-tec :P) daarna alleen maar lease gereden zoals golf5 en vivaro 2,5 turbo.

maar nu de zaken goed gaan en de zaak groeit ga aankomende week mijn nieuwe insignia bestellen, de tourer sport 2.0 cdti ecoflex 160pk. (helaas is de biturbo nog niet uit maar ik kan niet meer wachten).

nu willen we de insignia direct laten wrappen met donker antraciet of zwart. ivm met onze huisstijl .

heeft iemand van jullie al een insignia tourer gezien waarbij dit is gebeurd? ik heb toch al veel gegoogled maar nog niks gevonden. hieruit kan ik opmaken wat een betere kleur keuze zal zijn. tevens ook voor de lak kleur om zo geen raren verlopen te zien.

thanks all.

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier, en heb een nwe Insignia 1.6T 5-d Cosmo technical grey besteld. De wagen komt pas over 10-12 weken. Krijg nu genoeg de tijd om te lezen wat de forum zowat te vertellen heeft. Handig voor items die ik niet weet en zo dus aan de dealer kan vragen.

Toch nog veel (kinder)foutjes gelezen, hoop voor de Insignia 2011 dat alles achterhaald is.......

Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier, en heb een nwe Insignia 1.6T 5-d Cosmo technical grey besteld. De wagen komt pas over 10-12 weken. Krijg nu genoeg de tijd om te lezen wat de forum zowat te vertellen heeft. Handig voor items die ik niet weet en zo dus aan de dealer kan vragen.

Toch nog veel (kinder)foutjes gelezen, hoop voor de Insignia 2011 dat alles achterhaald is.......

Terug
Naar boven