• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voortstellen

Sinds een paar weken heb ik een oud Opeltje aangeschaft en ben er blij mee tot zover. Mijn naam is Fred en ben woonachtig in de stad Groningen. Mijn Opel is een Corsa C 1.0 12v 2003 (44kw/60pk) en helemaal kaal (airco zit er wel op) . Ik heb deze auto gekozen omdat het een fijne auto is om in te rijden, je toch wat ruimte hebt om mensen of spulletjes in te vervoeren en het goedkoop in gebruik zou moeten zijn. Dat laatste moet nog blijken want ik weet nog niet wat het verbruik is . Ik ben geen kilometervreter en fiets op jaarbasis waarschijnlijk net zoveel als ik dat ik met de auto rijd.

Terug
Naar boven