• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Extreme kou op komst.......

Zo´n ding voor mn raam en niet op de handrem maar in een versnelling.

Ik ben dus niet de enige die aan de binnenkant van het raam ook een beetje moet krabben :$

Als je aan de binnenkant van je auto moet krabben betekent dat dat er vochtige lucht in je auto hangt die tegen je ramen condenseert en dan bevriest.

Kwestie van een vochtvreter plaatsen ;)

ik ga op de fiets naar mn werk,denk je dat je nergens last van hebt,zit de schuttingdeur vastgevroren :puke

Vochtvreter is een goed idee tegen krabben aan de binnenkant, die ga ik maar eens aanschaffen vandaag om te kijken of dat werkt.

nou vloeken heb ik anders dusdanig gedaan dat de buren buiten kwamen kijken wat er loos was maar is wel een nieuwsgierige heks

origineel gepost door 14XE

met een paar trappen en flink gevloek kreeg ik hem open,moet je bij je kadett niet doen:jerry

origineel gepost door Hacula

Vochtvreter is een goed idee tegen krabben aan de binnenkant, die ga ik maar eens aanschaffen vandaag om te kijken of dat werkt.

Bevroren vochtvreter..........:jerry

Zoek een een paar schatsen voor onder mijn bus....

aanstellers:P ik doe helemaal niets, en de D kadett start trouw, hoef niet te krabben aan de binnenkant, de deuren gaan keurig open...:wub

origineel gepost door 14XE

heb je geen vorstverlet ??

:jerry

BRRRRR nee !!! mijn baas [lees m'n vrouw] heeft me gewoon aan het werk geschopt.......:angel

'k heb mijn sokken over mijn schoenen moeten doen om bij m'n bus te komen.... naar de klant gereden, en daarna met kreeg ik met geen mogelijkheid m'n schuifdeur en achterdeuren meer open !

[zucht] de bus maar in de werkplaats ondooit en de rubbers maar ingespoten met vasaline..... volgende week maar niet de bus wassen dus.....:P

vectra staat binnen volledig uit elkaar en geschuurd, vrijdag naar de spuiter dus die heeft er geen last van.

De caddy heeft nergens last van, starten en lopen, niks vast gevroren niks...

nou het sneeuwt hier al de hele dag niet,het is -0.9 graden ,windstil.

dus tja :jerry

omgeving Dordrecht .

misschien komt het nog

Terug
Naar boven