• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

f1 met opel v8

omegaaracer

Post weinig
hallo mensen mijn pa die heeft/had al heel wat jaren gecrosst met een opel v8 uit een diplomat.. en nu hebben we sinds kort de motor uit de kelder bij ons getrokken.. want daar lag ie al jaren weg te roesten..

het betreft een 327 4 bouter..

de motor moet helemaal gereviseerd worden/opgevoerd als ik er dan daadwerkelijk mee ga autocrossen.. wat is jullie mening hierover?? zonde van het motorblok en gewoon een chevrolet pakken.want die hebben we ook nog zat:angel

en dan het opeltje gewoon in ere houden en orgineel laten..

haha zo bijz is het blok opzichzelf niet.. het is eigenlijk gewoon een chevrolet motor.. maar met her en der een opel logotje en op de klepdeksels staat diplomat

zonde van zoon blok c kadet beetje ombouwen en daar

in hangen niks herkenbaar verder op het karretje

en dan petjes uitdagen dat lijkt mij wel wat:jerry:jerry:jerry

vgr tonsr.

op den duur gaat alles kapot in de cross al helemaal omdat het blok zo rond de 700 pk moet gaan produceren zonder turbos of wat dan ook.. dan pas kan je beetje lekker mee rijden met zon ding..

over dat c kadetje ombouwen.. en hem daar in leggen lijkt me ook wel leuk.. het enigste waar ik nogal mee zit is de ruimte onder de motorkap.. want volgens mij word het daaronder dan aardig vol..

jeb maar lijkt mij wel erg mooi,en dan zoon c kadett met hier en daar

een bijgelikt menie plekje en geen uiterlijke kenmerken

ooohhhh lijkt me prachtig.

vgr tonsr.

haha:P:D naja dat is mischien wel een leuk id..:D maar als ik het zo her en der bekijk is het wel een pleures werk.. maargoed.. mocht ik me ooit eens vervelen..o:)

Kadett met een V8 427 ci Big Block Chevy (gm dus ook een beetje Opel)

Dutch "Super Gas" Contender.

album_thumbnail1.jpg

m vr gr Marcel.

Terug
Naar boven